At the moment.

Ni får leta efter sexigare fan..

Nyårslöften -

- Säga hejdå till donken & börja äta nyttigt.

- Köpa gymkort & börja träna.

- Sköta skolan ordentligt.

- Ta vara på varje dag.

- Festa!

- Glömma honom..


2011 here we go!

Josefin kom hit för någon timma sen. Vi har precis börjat fixa oss och tagga inför kvällen. Jag har lyckats döda mitt öga typ.. Lyckat! Dock så är vi lite irriterade just nu men jaja. Vi ska på en fest i kungsängen i varje fall med Alexandra & Julia. Senare ska vi hem mot viksjö igen vid tolvslaget. Kommer nog bli awesome. Om en timma ungefär ska vi äta, sen åker vi! Så det blir nog inte så mycket mer uppdatering från mig i år. Så vi hörs 2011! Puss
Ledsen för mitt öga, haha.

Ronja Alexandra Rebecca Lundberg.

Hallådär folket.
Nu har jag fixat en ny blogg. Vad säger man 1000 gången gillt? Nja, ville skaffa ny blogg nu när det är nytt år.. Imorgon. Hello random! Har pysslat lite med designen men jag är inte direkt så jätteduktig på sånt. Det här får duga så länge..

However, tänkte presentera mig lite. Mitt namn är Ronja Lundberg, jag är fjorton år gammal och bor i Stockholm. Jag är brunett, har ögon som ändrar färg efter ljuset och jag är kort som satan. Jag har två systrar, ena systern flyttar till England om en vecka eller något sånt. Älskar att festa & umgås. Jag klarar inte av negativa eller falska personer. Så.. Det var det.


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0