You just gotta ignite the light and let it shine.


Under dagen har jag tillbringat min tid i skolan där jag och tjejerna pratade och ritade hela dagen. Slutade vid två då madre hämtade mig för att åka vidare mot Kista. Tillbaka hem fick en bikini och en tröja följa med. Städade rummet för att sedan bege mig hem till älskling. Där jag även befinner mig just nu. Dock ska jag gå hem om ett tag.


Måndag



Två bilder från dagen. Imorse begav sig min klass iväg hem till min lärare där det bjöds på grillat och trevligt umgänge. Resten av dagen bestod av att kolla på film, städa och äta glass. När jag väl hade slutat pratade jag med Alex en stund. Nu är jag äntligen hemma. Jag ska duscha, får hoppas på att alla misshandlande tankar sköjs med då. Jag skulle bli tacksam om dom försvann..

Så nära att hon kunde höra hans hjärta slå.


Insåg precis att jag är alltför dålig på att uppdatera. Helgen har varit bra. Fredagen bestod av bio och shopping med mamma. Under gårdagen påbörjade jag en uppsats för att senare under kvällen vara med min underbara pojkvän. Sov även hos honom. Idag vaknade jag upp brevid världens finaste. Senare begav jag hem till min syster där ett antal människor var. Därefter begav jag mig hem för att skriva klart uppsatsen. Alex kom även hit och hjälpte mig med det sista. Tillbringade resten av min kväll med honom. Nu är jag trött som aldrig förr. Vi hörs!

Jag ska göra allt. Allt ska bli bra igen.


Denna dag är lång och tråkig. Dock är det endast tre riktiga skoldagar kvar. Så att klaga kan jag inte göra. Dagen kommer bestå av plugg i första hand. Allt ska bli färdigt. Vi hörs när jag kommer hem från skolan, om inte senare!

Heartbroken.


Under kvällen har jag suttit med plugg i första hand. Känner mig riktigt nöjd med det som blivit gjort. Nu ska jag sova för att orka med ännu en dag. Dock är onsdagar väldigt lugna och korta så det lär inte vara några problem. Vi hörs!

Kanske skulle han inte sakna mig om jag försvann. Kanske.


Har suttit i en timma nu och tittat på en blank sida. Min motivation tycks vara allt för långt borta för att jag ska kunna hitta den. Idag är en sådan dag då hela världen tycks ställa sig emot mig. Idag är en sådan dag då jag helst av allt skulle vilja ligga i min säng under täcket med kudden över huvudet. Mitt huvud och min kropp värker, koncentrationen står på skala 0 och ögonen tåras mer än gärna.. Jag spottar på denna dag.

Den människa som får såren att försvinna.


Jag känner mig helt bra nu förutom lite värk i kroppen och hostan som aldrig vill lämna mig. Men idag följde jag med min älskling till Stadium och tittade lite. Åkte sedan till hans mormor och morfar där vi var ett tag innan vi gick vidare hem till mig. Fick besök av kusinerna och lite andra. Umgicks och grillade. Nu skulle jag kunna somna när som helst. Helt utmattad.

10 saker ni kanske inte visste om mig.


- Jag går jämt på V-brunnar och K-brunnar, mellan A-brunnar osv. Har dessutom börjat med gul bil igen, hihi..

- Jag är egentligen väldigt ljusblond. Nu är jag mörkblond/ljusbrunette.

- Jag är beroende av cola. Helt utan att överdriva.

- Jag tar ofta på mig skulden av saker och ting.

- Jag är en jävel på svära. Får nog in ett svärord i varje mening.

- Jag har en pappa som skämmer bort mig alldeles för mycket ibland.

- Jag hatar när mitt rum är stökigt. Dock hatar jag att städa också..

- Jag har världens bästa pojkvän och vänner! Lätt!

- Jag tror dödsallvarligt på att det finns spöken.

- Jag har inget pokerface alls!

Jordens undergång var det då.


Det känns lagom trist att ligga hemma och vara sjuk dagen då jorden ska gå under. Dock vet jag inte om jag är riktigt övertygad om att jorden kommer gå under, det återstår väl att se. Nu ska jag äta frukost!

Då kärlek och hat binds samman.


Efter middagen mötte jag Alex som jag tillbringade min kväll tillsammans med. Dock borde jag nog ha stannat hemma då jag mår mycket sämre nu. Är riktigt trött på detta nu. Men. Under kvällen tittade vi på Talang, var ute och gick och stötte på ett antal trevliga prickar. Jag kom hem lite över tio och sedan dess har jag tittat på film med pappa. Nu ska jag sova. Hörs imorgon om inte jorden hinner gå under.

Jag är hungrig


Bjuder på denna underbara bild bara för att man måste bjuda på sig själv. Jag befinner mig just nu i min säng med How I met your mother som visas på Tvn. Ska kriga mig upp ur sängen och äta middag. Har inte fått i mig någonting alls under dagen och gårkvällen. Hungrig är man.

Då man är sekunden från att brista ut i gråt för att en liten sak gick fel.


Har legat vaken någon timma. Läst ut boken Hjärtans Fröjd och snart ska jag ta fram Soboken för att arbeta om Asien flitig som jag är. Kanske borde man passa på att sola lite också. Hehe.

Jag älskar dig.

Har ni någonsin känt känslan att älska någon? Då man värdesätter varenda sekund med just den personen. Då man kan gå genom eld och vatten. Då man kan trampa på glödande kol och mattor av spik. Då man kan fräta bort sin hud och sticka ut sina ögon. Då man mer än gärna upplever höjden av smärta just för att den här personen ska vara lycklig. Då ens ansikte fylls av ett leende då personen möter din blick. Då det pirrar till i magen och allt du vill är att rusa fram till denna person och aldrig lämna dens närvaro någonsin igen. Då en kyss av denna person får dig att tappa din styrka i benen, samtidigt som du svävar bland moln. Då denna person bokstavligen betyder allt för dig. Och att gå miste om denna person skulle få din värld att rasa samman. Kanske låter denna känsla som något helt ofattbart för vissa. Jag själv skulle aldrig ha trott att en person kunde betyda så mycket för en att man var redo att dö för den, om jag inte själv kände så här. Men jag känner exakt så som jag nyss har beskrivit det. Och kanske är jag rent av sjuk i huvudet som har såpass starka känslor för någon. Men i vilket fall som helst så har jag så starka känslor. Så starka känslor att folk i min omgivning inte förstår. Så starka känslor att jag knappt själv kan förstå det ibland. Och hur ska man kunna förklara för denna personen att man älskar den såpass mycket som man gör? Inga ord räcker till. Och då väljer man att säga "Jag älskar dig." För att på enklaste men ändå ett betydelsefullt sätt kunna förklara. Jag älskar dig Alexander Rönnlund. Mer än ord kan beskriva.

Då huvudet bombarderas av tankar som misshandlar.


Dagen har gått rätt snabbt med sömn och film som tidsfördrivning. Jag fick även ett kort besök av fina Alexandra och Julia. Sedan kom även Alex hit och lämnade det sista av mina kläder. Nu är jag tillbaka i sängen. Jag mår även en aning bättre, dock kommer jag stanna hemma även imorgon.

Varför jag?


Då min syster flyttade idag kände jag mig lite halvt tvingad att åka dit. Fint var det. Svimfärdig med tårar i ögonen begav vi oss hemåt. Ligger just nu i min säng och lär inte lyfta ett finger härifrån under denna kväll. Det är så jäkla drygt att vara hemma med för lite tålamod för att inte göra något alls och för lite ork för att orka göra något.

18 maj 2011


Ligger hemma just nu och tittar på Disney Chanel. Det värker i hela kroppen och halsen. Är dessutom förkyld. Stort plus på mitt liv. Förbered er på en tråkig och en rätt så ouppdaterad blogg den här veckan. I och för sig är denna blogg alltid rätt ouppdaterad. Deppig chey.

-


.

Om ungefär åtta timmar är jag mitt i all skit. Jag vill inte. Orkar inte. Men allt är ändå bara skit på alla håll och och kanter så att få slippa världen lite är faktiskt inte helt fel. Värsta skulle vara om något gick fel, fast det kanske inte heller är så farligt. Spelar nog ändå inte så stor roll när allt som sagt bara är skit. Jaja. Hejdå

Innan allt försvinner.



Världens underbaraste tjejer har vi här. + snea mig
Vaknade för ett tag sedan. Sedan dess har jag försökt få in lite hemkunskap i mitt tröga huvud, utan resultat. Har även skrivit ut min novell som ska vara inlämnad idag. Det känns inte alls lockande att gå till skolan och tillbringa min dag där. Och vädret känns ännu mindre lockande. Men jag får bita ihop och stå ut. Känns som jag vill träffa dem flesta innan imorgon. Ifall jag skulle dö eller något.

Linköping

Denna helg har jag tillbringat i Linköping med alex och hans pappas familj. Det har varit en bra helg! Nu sitter vi på bussen på väg hem. Hemma väntar massa plugg och annat. Känns bra att vi kommer hem rätt sent..! Jaja, tänkte mest meddela att jag är levande osv. Vi hörs!

Jag står här beredd


Snart väntar en kort dag i skolan. Sedan ska jag iväg och ordna ett nytt pass åt mig. Har på känn att fotot kommer bli exakt lika dåligt som det förra. Efter det ska jag ta och läsa om ljus osv. Kan ju vara bra att faktiskt ha pluggat till provet som är imorgon.

Ibland är allt perfekt.


Från och med nu ska jag uppdatera denna blogg mycket bättre! Ska dessutom ordna en ny design inom kort. Jag ska också leta upp mitt minneskort till min kamera. Vilket jag kan passa på att göra nu när jag ändå ska städa. Annars då. Dagen har varit riktigt bra faktiskt med fint väder och sådär. Under sista lektionen låg jag och Julia ute och solade. Var sedan med Alex ett tag. Sedan dess har jag inte gjort mycket annat än att äta och duscha. Tänkte sätta mig med fysikboken ett tag, dock skedde det aldrig..

100511


Befinner mig just nu i datasalen med Felicia brevid mig, och resten av klassen. Senare idag väntar ett matteprov vilket jag inte kommer kunna någonting på. Kanske skulle pluggat en aning mer än vad jag har gjort, alltså ingenting alls. Senare efter skolan ska jag hem och plugga. Riktigt rolig tisdag!

Föralltid.


Jag är så himla tacksam över att jag har dig. Jag är medveten om att jag inte är den bästa och kan bete mig som skit ibland. Varje gång ångrar jag mig lika mycket, varje gång inser jag hur mycket jag faktiskt älskar dig. För mig är du som en drog, en drog jag blivit fullkomligt besatt av. En dag utan att höra din fina röst skulle jag inte klara mig utan
Och när jag tänker tillbaka, så har du varit den som hjälpt mig med allt. Du har varit den som funnits där. Så många gånger som jag gråtit i din famn, så många gånger du har försökt att trösta mig. Om du skulle försvinna från mig skulle jag brista i bitar. Så jag ber dig att föralltid stanna hos mig. Var min förevigt. För jag är alltid din. Jag kommer alltid stanna hos dig. Aldrig någonsin släppa mitt tag. Jag älskar dig föralltid Alexander Rönnlund.

Fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå.


Igår kväll åkte jag och tjejerna in till stan. Filmen vi såg heter 'Hur många lingon finns det i världen?' vilket var en grymt rolig film. När jag kom hem låg jag vaken till tre innan jag somnade. Idag kämpade jag mig upp vid åtta, åkte nämligen till Täby för att se när Alex hade match. Nu befinner jag mig hos honom där jag förmodligen kommer vara resten av dagen.


I will never forget about you.


Dagen har varit gått snabbt hittils. När jag hade slutat gick jag hem till min älskling där jag befinner mig just nu. Fan vad han är bääääääst! Om ungefär en timma ska jag bege mig hemåt för att ordna lite saker. Därefter ska jag åka in mot staden med mina tjejor där vi ska se på bio. Det är och kommer fortsätta vara en bra fredag med andra ord. =)


Forever and always.


Jag är nog världens sämsta på att uppdatera..! Idag är det i alla fall den 5 maj, alltså har jag och min finaste varit tillsammans i tre månader idag! Om någon timma ska jag bege mig mot skolan där jag ska vara till halv fyra då jag slutar, sedan ska jag skynda mig hem för att göra iordning lite saker. Sedan kommer Alex! Hade även hoppats på att få se niornas bal, dock så hinner jag inte det.

010511


Igår var det alltså valborg. Jag + min familj åt på en resturang där jag spenderade större delen av min kväll. Jag hade tänkt att åka för att träffa tjejerna efter det, dock kom jag hem en aning senare och tröttare än vad jag trott. Idag träffade jag min fina Alex. Vi åt på grillen för att sedan gå hem till mig och titta på film. Båda var en aning trötta och sega. Han gav sig hemåt för drygt en halvtimma sedan. Jag sitter i vardagsrummet och ska skriva en novell som ska vara inlämnad senast på onsdag. Lika bra att få det gjort nu.

RSS 2.0