Who are you to complain when nothing is wrong?

Pappa kom nyss hem och berättade en sak.. Herregud, här skäms man! Hur som helst så har jag städat mitt rum och pluggat lite, nu blir det Top Model och kladdkaka med syster! Tja nyttig.. Fan heller. Resten av kvällen lär jag väl fastna vid tvn, tvfreaket själv här! Ska försöka plugga lite till sen också, sedan lär jag väl somna tidigt som vanligt. Hehe.. Puss!


Måndag avklarad!

Skolan rullade på fort. Vid fyra då vi slutade åkte jag och Julia till jakobsberg c där hon skulle köpa ett par jeans. Men eftersom dem inte fanns kvar drog vi oss hemåt istället. När jag kom hem väntade duschen direkt, skönt som satan. Sedan skulle jag göra middag, vilket inte blev sådär jättelyckat.. Vet inte riktigt hur jag ska förklara för mamma sedan varför mikron exploderade, inte var det mitt fel i alla fall, hehe..

Hej måndag!

Godmorgon ni människor.. Sitter i skolan just nu med mjukiskläder, hade ingen ork till att fixa mig idag. Sitter i varje fall här med Julia, Josefin och Felli. Ska leta upp massa fakta om Australien och skriva om. Jobbigt och tråkigt som satan. Har dessutom världens huvudvärk. Hörs lite senare, pussar!

Svar på kommentar -

Anonym om Shut it down:
Kan du inte ta kort på ditt rum?

Kan jag säkert någon dag, finns inte så jättemycket att se men.. =)

-

Jag älskar dig över allt annat.
Men varken du eller någon annan verkar förstå det..

Shut it down

Godmorgon alla människor. Har varit vaken ett tag nu, hållt på och fixat lite saker i rummet. Min röst låter normalt helt och hållet, wiho! Jag vet inte riktigt vad som händer idag, ska ta det lugnt bara antar jag. Älska att det är sol ute! Ska duscha nu och börja fixa mig i vilket fall som helst. Pussar!



En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.


Linnea Wall, en tjej jag känt hela mitt liv. Som alltid ställt upp för mig dag som natt. Nu vet jag inte riktigt vad som har hänt mellan oss..


Deal

Gjorde en deal med mamma som tillät mig att gå ut en stund. Så jag åkte hem till Jonas där en massa människor var, men sen var jag tvungen att dra hem igen tidigt som satan. Sitter och kollar på film med papi just nu. Är äckligt trött, skulle inte banga på att sova precis.. Halsen värker också, buhu stackars mig. Hörs lite senare eller imorgon..! Puss

Freak out

Åkte till jakobsberg med tjejerna för att köpa present till Felicia och köpa dricka. Sedan åt vi även på Tasty's, eller dom åt och jag åt lite från dem. Hehe.. Sedan åkte vi till mig, sedan åkte dem till Julia och jag åkte iväg för att ta lite prover och se till så att allt var som det skulle. Vilket det var, så det är ju skönt. Dock så måste jag ta det lugnt så alltså blir det inget firande av Felicias födelsedag, ingen fest och ingen dricka för min del idag. ROLIGT LIV MAN HAR! TACK SOM FAN HALSJÄVEL!

Dagens enkla.


En gammal bild på dig själv.


Mja ni.. Här snackar vi gammal i alla fall..!

Inspire


För mycket..


Passade på att rensa alla garderober igår, detta var lite mindre än en halv garderob.. Känns som att jag har lite för mycket kläder ibland..

Grattis bästavän!

Idag är det ingen vanlig dag.. För det är Felicias födelsedag! Så ja, nu är du byxmyndig bruden! Greatness! Glöm aldrig bort att du är världens underbaraste! Jag älskar dig otroligt mycket bästavän!
Det här är din dag älskling!

Breathe me in, I'm yours to keep


Just nu, jag känner mig så otroligt fin helt ofixad. Eller ja, kanske inte riktigt. Sitter i alla fall i mitt nya rum, haha gulligt att säga så men jag har ju bytt rum nu så det blir ju så på sätt och vis. Sweet. Nej men här sitter jag, allmänt uttråkad och pratar med lite olika människor på facebook. Härligt liv jag har ibland..! Skulle ärligt talat inte vara helt fel att sova nu, hehe.. Tänkte slänga in ett inlägg bara. Om ni ville ha något att bry er om så ja, här får ni!

Bullets


Galen -


Like A Knife

Hej på er.. Riktig jävla kass uppdatering.
Vad jag har gjort idag vill jag faktiskt inte ta här men dagen har i alla fall varit en riktigt jobbig och vidrig dag. Men jag tog mig igenom det, creds till mig! Med en massa stöd också från världens bästa vänner & familj. Jag har i stort sett sovit större delen av dagen. Men nu är jag vaken och pigg nog för att vara uppe, sitter och pratar lite medans vi väntar på att föräldrarna ska komma hem med pizza. Muhaha! Kisses


En bild på en konstig tid i ditt liv.


Dagen

Bad update, I know.. Dagen har gått väldigt fort i alla fall. När jag hade slutat stannade jag kvar på träffen med Josefin, Julia och massa andra människor ett tag. Sedan tog jag bussen hem och duschade. Sedan pluggade jag lite och åt middag. Länge sen jag åt en rejäl måltid faktiskt, vilket var sjukt gott tills jag mådde illa. Jobbigt värre.. Ska gå ner och umgås med resten av familjen nu, kanske smsa med en söt en. Hehe.. Puss!

Early

Igår kväll låg jag och pratade med Felicia ett tag om en sak. Dags att gå vidare och börja om.. Sedan pratade jag med pappa om helgen, eftersom jag måste tillbringa större delen av helgen hemma så ska vi flytta mitt rum till det stora rummet. Hehe, kommer sakna min tapet lite men då får jag plats med alla mina garderober i alla fall! Somnade tidigt som fan sen. Nu är jag vaken och ska börja fixa mig. Hörs lite senare!


En bild på någon i din familj.


Världens bästa pappa. Trots allt som hänt så finns det ingen bättre än dig.


Bullshit

Började dagen med att vakna väldigt tidigt trots att jag började skolan halv tio. Men det var chill. Blev lite tidig till skolan tillsammans med Julia. Hade som sagt två lektioner, So & Svenska. Båda två var helt onödiga då verkligen inte ett skit hände. Efter det slutade jag, alltså 11.45, stannade kvar i skolan ett tag och sedan gick jag hemåt. Har precis duschat, fräääscht. Jag är trött, skulle inte banga på att sova. Hehe.. Puss!

Jag blir som blind, jag blir som stum.

Godmorgon sunshines!
Tittade precis ut genom fönstret, Hej solsken! Har varit vaken i en timma ungefär, rotat igenom garderoberna utan att hittat ett skit att ha på mig.. Härligt. Om ett tag väntar ännu en dag i skolan, har två lektioner varav en av dem är bortslösad tid typ. Yes sir. Jag ska fixa det sista och sedan kila iväg till skolan. Puss

You can't deny

Har inte känt känslan på länge. Känslan att vara riktigt lycklig, känslan att jämt att ha ett leende på läpparna. Hur sjukt är det inte att allt man någonsin önskat sig faktiskt faller på plats? Och problemen där emellan är inte tillräckligt stora för att förstöra glädjen jag har. Jag är på topp, så jäkla taggad på livet.

Hur många gånger har man inte sagt 'Jag mår bra'? Men hur många gånger har man menat det och hur många gånger har man dragit en lögn för att slippa förklaringar? Den här gången menar jag det, jag mår bra. Saker jag länge hoppats på ska hända, saker som äntligen hittat tillbaka. Jag kanske är en idiot som låter mig luras, men tro mig, det är värt det. Och jag har ramlat ner förut, varje gång har jag lyckats ta mig upp. Om någonting skulle brytas ner nu, är det no problemas att bygga upp det igen.

Just a litte bit stronger, just a little bit wiser. Just a little bit free.


Svar på kommentar -

nathalie om Godnatt Sverige!:
Hur blev du och felicia bästavänner och hur lärde du känna henne, julia o dom?

Alltså.. Jag vet inte riktigt, vi bara.. är det, hehe. Nej men vi umgås så mycket, pratar om allt och ja. Jag lärde känna alla tjejer i och med att vi började i samma skola ungefär.

Anonym om Won't break down:
Fiifan va cool ögonfärg!! eller är den redigerad?

Hehe man tackar! Min ögonfärg blir så i solljus!

Eveline om Bilder från gårdagens krök.:
Hur sköter du ditt hår så att det inte blir så slitet? Puss

Jag gör ingenting speciellt med mitt hår, använder hårinpackning typ. Dock är mitt hår jätteslitet eftersom att jag plattar det varje dag ungefär. Har jättelockigt i själva verket.

En bild på dig själv.


Castle walls

Dagen har rullat på fint. Suttit på bryggan med Julia för det mesta, försökt hittat prao vilket inte gick något bra alls. Imorgon ska vi till Waynes i Barkarby med Micke och titta där, så vi får hålla tummarna helt enkelt. Slutade sista lektionen runt tre då jag tog bussen hem och pluggade. Seg som satan just nu men äckel mensvärk. Ni killar har det bra ni..

Min älskling!

She can't wait

Godmorgon mina vänner =)
Har precis rotat igenom hela min garderob utan att ha hittat ett skit, så det fick bli ett par mjukisbyxor och en vanlig tröja. Jaja. Under morgonen har jag hunnit med massa skit, duschat, laddat ner ännu mer musik till mobilen, fixat mig & tro mig eller ej, jag har ätit frukost! Wiho! Nu ska jag knalla iväg till skolan! Puss!

Godnatt Sverige!

Pappa gjorde toast till mig, det enda jag fått i mig på två dygn ungefär förutom lite av det vi gjorde i hemkunskapen idag och lite choklad. Lyckat Ronja..! Satt i varje fall i soffan och tittade på tv ett tag, satte mig precis vid datorn. Håller på att ladda ner lite fet musik just nu sedan ska jag lägga mig i sängen och sova. Lär somna direkt så trött som jag är just nu. Mina ögon orkar knappt hålla sig uppe.. Hörs imorgon kidz, pussar!

Won't break down

Är så jäkla lycklig! Pepp på livet!


Here we go!


1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någondu tycker är väldigt snäll.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En person som du vill vara med.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Din närvaro gör mig lycklig.

Dagen har rullat på fint, varit glad och hyper hela tiden. Nu sitter jag här hemma, sliten som satan. Skulle inte sitta helt fel att sova nu.. Ska i varje fall byta om och tvätta bort sminket nu, orkar inte ha kvar. För jobbigt. Sedan ska jag plugga lite, fifan. Vi höres senare, puss.


Crying out for attention

Godmorgon huneys!
Vaknade för ett tag sen, krigade upp från sängen. Nu sitter jag färdigfixad i mitt rum och dunkar musik. Råkade väcka alla i huset, hehe upps.. Börjar första lektionen om en timma ungefär sen väntar en lång dag, kunde vaknat en timma senare egentligen men ja. Nu ska jag äta frukost, lär väl inte bli några problem eftersom jag är sjukt hungrig!



People are people, and they'll always be.

Sitter i sängen just nu. Ska stänga av datorn strax, välja kläder och packa allting inför morgondagen. Har ont i halsen, mensvärk och kom nyss på att jag inte ätit ett skit idag förutom lite choklad. Tummen upp. Jag är så äckligt jävla trött, skulle kunna somna direkt. Ska plugga lite till och sedan sova. Puss.


Done looking for the critics, cause they're everywhere



No time to think of consequences

Har inte fått mycket gjort idag. När Felicia åkt hem badade jag, sedan städade jag rummet och försökte plugga lite vilket gick allt annat än bra. Så istället satte jag mig vid datorn med musik på högsta volym. Har varit ensam hemma hela dagen, galet skönt. Pappa kom hem med massa choklad för en stund sen. Går ju för i helvete inte att motstå när man har mens, hehe.. Shame on me. Bjuder den gulliga bilden, mjao.


Söndag morgon.


Godmorgon alla människor. Hoppas ni har sovit gott för det har i varje fall jag gjort. Vi började titta på en film igår, fast Felicia somnade typ direkt så jag låg och smsade med en söt person tills jag också somnade. Idag är det söndag vilket innebär att ingenting alls händer, typ. Haha.. Ska plugga och fixa inför måndagen. Härligt..

Bilder från gårdagens krök.



One by one, we’re makin’ it fun

Felicia kom hit för ett tag sen, sedan åkte vi till ica för att köpa lite saker lite kvällen. *Host* tjockisar *host*. Sedan åkte vi vidare till henne och sedan tillbaka till mig. Nu ska vi äta middag och ladda inför en mysig kväll hemma. Två små mobboffer ensamma i ett hus, oh my god, hur ska detta gå..? Nejdå. Men nu ska vi fan ta och äta. Bjuder på en gammal bild på oss två. Puss.


Fuckin perfect

Ligger i sängen, lite halvt seg sådär. Har inget annat att skylla än mig själv, så jag mår väl som jag förtjänar. Hehe.. Dunkar systerns sköna musik just nu, haha. Ska äta allt godis mamma nyss köpte till mig, det är naturgodis så no worries. Ska checka massa kläder som madre blir tvingad beställa hem åt mig sen också, mohaha.


We'll be alright

Godmorgon folket. Kom hem för ett tag sen då jag hoppade in i duschen direkt, sen har jag fixat mig sen dess och nu håller mamma på att laga en bamsefrukost åt mig. Haha, allt för att jag ska äta..

Igår kväll var i i alla fall i Felicias lokal. Trodde från början att det skulle bli en jävla skitkväll men sedan kom det en massa människor och gjorde kvällen lyckad. Dock blev det lite knas mot slutet men det ordnade nog sig hoppas jag.. Idag ska jag till något place med familjen. Bilder från igår kommer upp lite senare. Puss


Svar på kommentar -


Anonym om Svar på kommentar -:
har du hårförlängning ?
eller typ clips elller, ditt hår är långt.

Nope, jag använder ingen hårförlängning alls och det har jag aldrig gjort heller. Skönt faktiskt =)

''Du äter snabbt för att vara liten.''

Tjosan, ledsen för den kassa uppdateringen men igår hade jag fullt upp med allt jäkla pluggande. Vilket inte riktigt var sådär jättenödvändigt eftersom varken provet eller läxförhören gick bra. Hehe.. Nu sitter jag i varje fall hemma hos Felicia.. Ovanligt va? Eller inte. Vi har precis käkat, makaroner och barnmat stod på menyn. Haha gött det. Ikväll blir chill med flickorna och pojkarna. Hörs kanske lite senare ikväll. Puss!


Svar på kommentar -


Anonym om If today was your last day:
är felicia din allra bästa vän?

Umgås inte du/ni längre med t.ex.julia, alexanda m.m??


Felicia är som min bästavän, ja. Det är henne jag oftast vänder mig till om det är något, henne kan jag lita på till hundra. Det är henne jag är med oftast också, som ni kanske märkt, haha.. Ah men jo självklart umgås jag med dem också! Vi träffas varje dag i skolan tillexempel. Eller nu har ju Julia varit utomlands men hon kom hem igår kväll så henne träffar jag idag igen. Hoppas du fick svaaaaar nu, höhö (=


A hundred days have made me older

Godmorgon allesammans,
Idag är det torsdag, rätt skön torsdag faktiskt. Vaknade runt sex och sen dess har jag varit vaken, trots att jag börjar halvtio. Nödvändigt..? Idag är det i varje fall skola som gäller, som vanligt. Sen ska jag köpa gymkort tillsammans med Felicia & Julia. Sedan ska jag köpa jackan jag vill ha! Typ, äntligen! Nu ska jag börja göra mig iordning.


-


We're smiling but we're close to tears

 


If today was your last day

Tjena mittbena!
Dagen har varit galet skön som tillbringats med Felicia. As usual. När jag kom hem satte jag mig ner och pluggade. Riktigt taggad inför mitt No-prov imorgon.. Eller mja, inte riktigt kanske. Men det mesta sitter rätt bra just nu, så det kommer väl gå fint. Sen dess har det hänt lagom mycket. Alltså typ, ingenting. Har världens mensvärk just nu vilket jag inte riktigt förstår varför. DET GÖR ONT :'(! Haha, tänkte bara berätta det för er som ville ha något att bry er om.. Avslutar inlägget med lite bilder från dagen, ser ni hur soligt det varit? Spring feelings!



Believe me when I say she got that whole place glowing

Godmorgon på er, vaknade för en timma sen ungefär. Har hunnit med ovanligt mycket saker nu på morgonen, satt det är nice! Ska kila iväg till skolan om ett tag, om tjugo minuter ungefär. Tre lektioner, So, Svenska och Musik står på schemat idag. Greatness. Mitt humör är skitbra idag, så förbered er på en glad och hyper Ronja idag. Haha! Lägger in en bild på dagens look (=


-

It's hard to tell your mind to stop loving someone when your heart still does.

Back where I belong, yeah I never felt so strong.


K-A-O-S


Jag och Felicia igår, damn snygga!

Haha, mitt hjärta stannade för några minuter då jag inte hittade min plånbok någonstans! Mitt bankkort, mitt leg, pengarna som jag hade löst, allt sånt där. Pappa tänkte precis ringa och spärra kortet innan Felicia sa att den var hemma hos henne. Räddare där, haha!

However, jag kom hem från Felicia för någon timma sen. Åt lite middag och sedan pluggade jag lite eftersom det inte blev så mycket gjort hos Felicia. Hehe.. Nu ska datorn strax stängas av, sedan blir det film och ett försök till att sova.

Någon som nämnde plugg?

Hejdär folket. Sitter hemma hos Felicia just nu och pluggar. Eller ja, pluggar & pluggar vet jag inte.. Felicia pluggar på medans jag sitter och geekar facebook. Men snart ska även jag plugga jag också. Innan var vi i skolan, vi har faktiskt varit jätteduktiga hela dagen. Hihi, cred till oss!

Efter sista lektionen åkte vi till komet och solade en 25-minuters så nu är man lite brunare i alla fall. Imorgon blir det ännu en tripp dit och lunch på kina, eftersom vi skippade det idag. Greatness. Nu ska jag göra Felicia sällskap bland alla matteböcker och grejor. Puss på er

En bild på mig och Felicia från helgen =)

Just get back up when it knocks you down


Så jäkla glad över att jag har dig hjärtat!

Tittade precis på Top Model, bara jag som tycker att alla är galet smala den här säsongen? Hon som åkte ut ikväll var överdrivet smal, inget fett någonstans! Smalt är fint, men jag är hellre tjock än ett benrangel! Hehe.. However, just nu tittar jag på CSI NY med papi. Blir en kväll framför Tvn ikväll eftersom jag har sovmorgon imorgon. Eller, nej justdet.. Det blir ingen sovmorgon för min del. Jaja. Vi hörs kanske lite senare. Puss så länge.


-


Ben & Jerry's!

Hej på er, haha.
Skoldagen gick snabbt med tre lektioner. När vi slutat gick jag till träffen med Sofia & Josefn där vi var med massa människor tills jag skulle iväg till mitt samtal. Det gick bra och jag fick massa beröm, så det kändes bra det. Hihi. Nu har jag suttit och pluggat i några timmar. Åt precis middag och nu sitter jag framför Tvn med Ben & Jerry's glass. Det har jag förtjänat faktiskt, sådetså!


It's easy to be brave from a safe distance

Godmorgon allihopa, sitter i min säng just nu och försöker äta frukost. Går inge vidare med det. Ska sätta på musik på högsta volym och börja göra mig iordning strax eftersom jag ska träffa Felicia om en timma ungefär. Sen är jag sådär lagom taggad på utvecklingssamtalet och det där. Nej men det kommer gå bra, i varje fall utvecklingssamtalet. Har ju faktiskt skött skolan helt okej på senaste tiden ändå..!


Le för dagen

Ligger i sängen och checkar Two and 1/2 men. Lagom kul. Är äckligt trött just nu, lär väl somna fint när som helst. Imorgon är det en ny dag och vecka i skolan. Jättetaggad på det.. Har även utvecklingssamtal imorgon, och så blir det ett besök hos doktorn efter skolan. Underbar måndag, verkligen..! Hörs imorgon antar jag, puss.

Hur ball?


Togheter one by one

Nu är jag hemma från lite shopping med Josefin & Felli. Eller jag kom hem för en timma sen ungefär. Köpte typ ingenting men eftersom jag behöver pengar till jackan jag ska köpa så gör inte det sådär jättemycket heller. Jaja. Har precis duschat och nu väntar jag på att Nicole & Leo kommer hit så vi kan äta någon gång i livet.. Hungrig juuu! Slänger in en bild på det lilla jag köpte, hörs sen.
Kisses.


Gårdagens kväll i bilder.


Keep it going

Godmorgon alla människor, sitter hemma hos Josefin nu lite halvt bakis sådär tillsammans med tjejerna. Igår kväll var i varje fall en rätt lyckad kväll. Bilder kommer lite senare eftersom att vi ska åka till Kista strax och bränna lite pengar. Hörs antagligen när jag kommer hem. Pussar till folket så länge.
Gammal bild, men fan sommar. Kom hit nu!

-

Jag och Felicia någon dag i skolan. Så söta så =)
Love u bebiboo

We R who we R

Ligger i sängen och dunkar musik. Det händer ingenting just nu känns det som.. Borde börja fixa mig och byta om inför kvällen, men jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig och har ingen lust att byta ut min älskade onepiece mot något annat. Hehe, lagom classy att festa i den.. Hm, ja. Nu ska jag spela delfinspelet! - Ja, jag är tönt!

Nah, checka sötnosen!

Cashflow!

Jakob & Nova kom hit ett tag, käkade och fick pengar för min dator. Tja cashflow! Sen städade jag rummet och nu väntar en lång jävla dusch. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, we'll see. Jaja, nu ska jag duscha. C ya


You just gotta ignite the light and let it shine

Tumblr_ldwi9sowbe1qbhjz6o1_500_large


Words.

Är så jäkla trött, skulle inte förvåna mig om jag somnade när som helst. Tittar i varje fall på film just nu, halvsover i soffan. Höhö.. Imorgon ska jag sälja min dator & köpa busskort, äntligen! På kvällen blir det utgång med massa människor. Trevligt värre. Vi hörs någon gång i livet. Pussar

Siiiiis♥

-



Want -


Thinkin' about you.

Tjofan, ber om ursäkt för den kassa uppdateringen. Skolan och tröttheten tar upp all min tid, höhö. Whatever, idag är det fredag vilket är sjukt nice. Det är även sista dagen min syster är kvar i Sverige, *tårar*. Så jag ska hem snart och äta middag, sen får vi se om jag åker hem till Felicia för en filmkväll med henne, Josefin och Alexandra. Vi får se hur jag gör. Vill ju umgås så mycket som möjligt, så att ja.

Nu är jag hemma hos Josefin med Felicia, ska som sagt snart åka hem som jag sa. Vi har suttit här ett tag och chillat. Innan det var vi i skolan, intressant huh? Hörs lateer


Skolan check.

Sitter i datasalen just nu, med eddie. Ska skriva om någonting(?) men jag föredrar facebook. Hehe.. Nej men jag är faktiskt klar med allting. Jo men trevligt. Nu ska jag fortsätta geeka facebook och dunka musik. Talk to you lateeer.


Hemma hos Josefin.

Godmorgon på er folket. Vaknade för några hundra år sen, drog till skolan och mötte Felicia. Sen insåg vi, eller rättare sagt Felicia att vi inte hade någon lektion. Vilket jag hade sagt till henne redan från början men lyssnar hon? Näe, haha.. Men istället för att sitta i skolan och vänta en och en halv timme så gick vi hem till Josefin där vi nu befinner oss. Trevligt värre. Hörs senare, pussar.

Tom på ord, fylld av tystnad.

Detta blir ännu ett bildlöst inlägg, tråkigt men sant. Tänkte mest säga godnatt. Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på älskade eminem, höhö. Jag ska väl sova nu antar jag, ladda inför en lång dag i skolan. Sedan på kvällen blir det sista middagen med hela feta familjen på flera månader. Älskade syster, STANNA! Hehe.. Nu ska jag få mig lite sömn, godnatt!

H&M -



Breaking my life into pieces

Sitter och tittar på någon film med papsen just nu, har precis ätit världens godaste middag. Vem fan trodde att min pappa kunde laga mat? Haha.. Annars har det inte hänt mycket annat idag, har försökt plugga lite vilket gick helt okej tills jag fastnade helt. Syster & Michael kom förbi en stund också. Känns sjukt att dem flyttar om bara några dagar.. Yes.


There's no light without the dark.

Och då har ännu en skoldag gått, fast jag hade vare tre lektioner så det var ju ändå chill.  Just nu sitter jag med so-böckerna i högsta hugg, efter det engelska. Det skulle inte förvåna mig om jag somnar med ansiktet i böckerna när som helst, höhö.. Jag lär väl somna tidigt som fan ikväll med som dem senaste dagarna. Tja sliten chey. Tänkte bara uppdatera mig litegranna. See u

Skola nästa

Det vart ingen vidare uppdatering igår.. Slutade skolan vid tre då jag och Felicia åkte och solade. Inte för att hon behöver det precis.. Haha. Sedan åkte vi hemåt. Gjorde klart min no-uppsats när jag kom hem, skönt det. Sedan somnade jag överdrivet tidigt och nu på morgonen vaknade jag med världens svullnaste tumme..! Den gör så jävla ont & jag kan typ inte röra någonting med den. Buhu.. Får hoppas att det går över snart. Nu väntar jag i varje fall på Felicia sen drar väl vi till skolan. Pusssssss


Ännu en dag.

Godmorgon ni morgonpigga.. Gick upp för ett tag sen, allt jag vill göra är att somna om. Idag blir det i varje fall ännu en dag i skolan. Efteråt skulle jag följa med Felicia någonstans om jag minns det rätt.. Höhö. Sen ikväll blir det bara att plugga igen. Yey, härliga tider! Vi hörs väl när jag är hemma i guess. Pussar



We find our way

Förvänta er inte några mer inlägg än det här idag, för jag är rätt säker på att det inte blir några. Nu blir det film med la familia tills jag är för trött för det med. Helt sjukt att jag är trött vid den här tiden..? Inte likt mig, kämpar med att hålla ögonen öppna, höhö. Whatever. Hörs imorgon antagligen. Kyssar.


We're going all the way this time.

Dagen har rullat på. Slutade vid fyra då jag åkte hem och pluggade. Stolt över mig själv, haha! Åt middag för ett tag sen, efter det duschade jag och nu ska jag platta håret. Typ.. Orkar inte. Är så jäkla trött! Somnar nog tidigt som fan idag, blir väl lika bra det så jag kommer upp imorgon.


Onödigt.

Sitter i datasalen just nu med Julia & Felli. Trevligt värre. Har inte så jättemycket att göra eftersom jag är klar, typ. Så nu ska jag skriva något om den jävla växthuseffekten som jag inte förstår ett skit om, så jag står nog över, hehe. Men vi slutar väl snart ändå. Yes, men vi höres. puss

Come on, show 'em what your worth.

Godmorgon people, sitter här hos mig med Felli just nu :)
Vi har precis fixat klart oss och ska väl iväg till skolan om ett tag.. Feeling good. Eller inte. Den här terminen ska jag vara duktig, höhö wish me luck! Efter skolan ska jag plugga, yes ni hörde rätt. Nu ska jag göra något annat, talk to you later.

Oh my gooood, titta hur brun ungen är..

Piff & Puff

Vi åkte till Kista runt sex eller fem där vi även stötte på Jonas & lillen. Flickorna åt middag och jag drack latte, tummen upp. Det blev inte filmen vi hade tänkt oss utan det blev en film vid namn Easy A istället, skön film det. Sen åkte vi hem och nu sitter jag och min puff här i våra onepiece. Ja ni kan kalla oss töntar, höhö..

Imorgon blir det skola för vår del igen, dem flesta verkar ju börja på tisdag först men inte vi inte. Elaka lärare. Nu ska jag vara social mot Felli. Vi hörs antagligen imorgon eller lite senare ikväll. Pussar

Ni kanske märker att jag gillar rosa.. Hehe

At Fellis place

Hejsan folket, ledsen för den dåliga uppdateringen men så kan det bli. Just nu sitter jag hemma hos Felicia med Julia. Trevligt värre. Vi har snackat massor, dom har ätit och dunkat musik lite sådära. Ikväll blir det bio med dom & alexandra. The tourist tror jag den hette, höhö.. Hörs ikväll I guess. Kyssar.


Come on, let me turn it right.

Hallådär människor. Jag somnade runt 7 imorse, jäkligt trött när jag vaknade klockan två av att pappa kom in med frukost på sängen. Gulligt men irriterande, hehe.. Jag har precis fixat mig lite och ska strax ge mig iväg till min kära syster där kvällen kommer spenderas tillsammans med systrarna, Leo, Michael, Aaron, Vide, Calle & My(?).. Blir väl chill. Ikväll kommer ju även Felicia hem.. Happytimes! Nu ska jag fixa det sista och sedan åka. Har ingen aning om hur uppdateringen blir ikväll men annars hörs vi imorgon guys.. Tjingeling


Sleep well.

Yes sir. Jag har fortfarande inte lyckats somna.. Det går bra det här med att vända tillbaka dygnet! Fast nu kom jag på världens bästa idé fan *glödlampa*! Annars händer det precis ingenting just nu, världen har typ.. stannat upp..? Eller så sover precis alla i hela världen förutom jag just nu, kul liv. Fast nu ska datorn faktiskt stängas av, sen blir det väl en film och hoppas på att även jag somnar. Wonderful. Godnatt för min del..


Listen to the words that you say, getting harder to stay.

Och nu börjar dagen rulla mot sitt slut.. Imorgon, eller ja idag är det väl eftersom klockan är över tolv så kommer min älskade Felli hem! Om jag har saknat och längtat! Dock så kommer jag inte träffa henne förrän på söndag, då jag ska försöka att inte döda henne av alla mina kramar.. Haha.. Nu ska jag tvätta bort sminket, byta om & sova. Kommer aldrig lyckas att somna såhär 'tidigt'.. MÅSTE vända tillbaka på dygnet, skola om bara några dagar..!


Skönhet!



I'm just gonna take a minute and let it ride.

Seg dag.. Har inte gjort ett skit sen jag kom hem, får inte göra så mycket heller. Haha.. Ikväll lär det ju inte hända sådär jättemycket. Låter roligt huh? Imorgon blir det ändringar dock, då jävlar blir det fest! Nja kanske inte, men typ. Hehe.. Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting.. Tjingeling.

Tja oldie!

Sommar, kom hit nu.


Godnatt.


Underhållning.

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Bergochdalbana.
Bättre än förra året? – Ja. Och nej..
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Väldigt mycket. Både bra & dåligt.
Har du flyttat under år 2010? – Ja.
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Många!
I så fall vilken? – Firework - Katy Perry, Not Afraid - Eminem tillexempel.
Har du kysst en främling? – Ah, fyfan..


KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – Katastrof!
Har du varit kär? – Men jo..
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Jodå.
Har du haft ett hemligt förhållande? – Nej, inte direkt.

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Mh.. Vila i frid†
Har någon i din släkt avlidit? – Yes..
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Nej.
Varit i slagsmål? – Nej.

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? – Ja..
I så fall vad? – FEL killar! Och lite annat.
Har du skämt ut dig? – Varje dag!
Har du ljugit för en vän?–  Vita lögner, ja.
Har du varit ute en hel natt? – Yes.
Har du blivit tagen av polisen? – Ja, hehe..
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? – Yes.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? – Yes.


SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på?
– Viksjöskolan
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Nej.
Hatar du någon på din skola? – Har ingen, men ogillar vissa mer än andra.
Har du gjort något framsteg? – Oh yes!
Haft alla rätt på ett prov? – Nej, men nära.

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner?
– Massor!
Har du förlorat en vän? – Ja.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Yes!
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej.
Har du ljugit för en bästavän? – Nej, inte direkt.
Har du haft en relation med en vän? – Haha.. Nej?

Let's runaway and don't ever look back.

Fyfan..! Den här dagen har varit minst sagt jobbig. Och den verkar inte sluta så bra heller. Yeah, bra start på 2011..! Just nu befinner jag mig på världens värsta ställe, ångest. Men jag kommer förhoppningsvis åka hem imorgon. Keeping my fingers crossed..! Så uppdateringen lär kanske inte vara den bästa, men ni överlever.

Annars finns det inte så mycket jag kan göra. Kan ju sitta och längta lite tills lördagen och tills Felicia kommer hem.. Höhö, intressant liv.. Nu ska jag väl.. Göra någonting.. Haha, låter riktigt kul, huh?

Darlings.


-


All I see is you and me.

Internet dog igår kväll, om jag var glad då.. Hur som helst så kom Olivia hit runt åtta, vi gjorde inte sådär jättemycket. Snackade om massa som hänt och sådär. Båda var skitsugna på godis men nej.. När hon dragit gjorde jag inte så jättemycket, tittade på film och halvsov, haha. Unusual..

Jag vaknade för en halvtimma sen ungefär. Fortfarande trött som fan. Tittade precis ut genom fönstret, ser ju härligt ut.. Snöstorm, yey! Fyfan, snön kommer ju aldrig försvinna. Så med tanke på det lär det ju inte vara så jätte mycket som händer idag. Som resten av lovet. Haha.. Ya man. Kan tänka mig att intresseklubben sitter med pennan i högsta hugg just nu, haha..



You know we're superstars.

Dagen har rullat på snabbt fast jag inte gjort ett skit. Greatness. Just nu sitter jag och försöker plugga.. Oh yes, ni hörde rätt! Men det går sådär lagom bra eftersom jag inte har en aning om vad det var jag skulle skriva om och det vägrar stå någonstans. Nej men det är bra, verkligen..! Dumma lärare.

Ikväll ska jag träffa Olivia i varje fall. Men jag har inget busskort så hon får ta och komma hit.. Haha. Nu ska jag försöka fortsätta plugga litegranna, wish me luck..!


-


That you didn't know about

- Jag glömmer bort att äta om jag inte blir påmind på något sätt.

- Jag är envis. Bestämmer jag mig för något blir det så tillslut.

- Jag älskar & lyckas alltid skämma ut mig. Haha, alltid något att skratta åt.

- Jag var på sjukhus en miljon gånger under 2010. Greatness.


- Jag har två systrar som jag älskar över allt annat & ena systern flyttar till England om tio dagar.


Hate you fever

Har haft världens elakaste huvudvärk hela dagen, har i princip knarkat alvedon. När vi kom hem ikväll hade jag även feber. Känns ju jättebra.. DÖ! Nej men just nu känns det inte lika farligt, i varje fall inte så länge jag ligger i min underbara säng, hehe..

Annars har jag & mina systrar planerat inför lördagen, typ. Kommer bli riktigt nice. Och så har även morgondagen blivit planerad, då börjar allvaret. Ha-ha-ha. Onyttigt blir nyttigt. Hell yeah.. Beach 2011 here we come..!


Facelook


Where did I go wrong?

Godmorgon på er..
Ligger i sängen och tittar på Sweet 16. Haha nolifer. Jag vaknade nyss, lyckat! Jag har ingen aning om vad som händer idag. Ingenting antar jag. Blir släkt ikväll, yey taggad..! Kan inte åka därifrån tidigare heller eftersom mitt busskort gått ut.. Gaah måste fixa! Nu väntar duschen i alla fall.


Goodbye, Goodnight

Kvällen har varit chill, film & två tjockisar. Haha.. Just nu ligger vi i sängen och tittar på I rymden finns inga känslor. Eller jag tittar, systern min har somnat för längesen. Själv lär man väl somna vid fyra eller fem.. As usual. Dags att vända tillbaka på dygnet snart kanske..? Eller kanske inte, sömn är överskattat. Ya man. Jag ska tvätta bort mitt smink och sätta på en ny film strax. Talk to you later, tjingeling.


Lazy day.

Vaknade vid ett idag, seg som satan. Åkte till jakobsberg med madre och småshoppade lite. När vi kom hem igen somnade jag, haha sleepy. Nu sitter jag med min favorit framför tvn med massa godis, chips och såndär skit. Sista dagen jag äter det, lovar..! Hehe. Ska försöka hänga med i vad som händer nu, så vi höres lite senare..

Favorit...

…klädesplagg: Thigts,
...glass: Rocky Road.
…skor: Just nu, uggs.
…väska genom tiderna: Svart friis&company
…dryck:
Frappuccino.
…drink: Strawberry daiquiri.
…stad: New York.
…musikgrupp: Paramore & One Republic.
…musik: Det mesta.
…snacks:
Godis, grönsaker (a)
…stilicon: Blake Lively, Lauren Conrad & Leighton Meester..
…parfym:
Britney Spears Fantasy.
…sport: Eh.. Ingen,
…magasin: ..?
…bok:
Vet inte riktigt..
…serie: Gossip girl, Sex and the city & The hills
…skådespelare:
Leonardo Dicaprio
…journalist: Eh..?
…illustratör: Eh..?
…hemsida: Jadu..


As long as we live time passes by.

Jag gick ner och mötte Josefin, Jonas & Marcus vid ica. Där stod vi och pratade om lite random saker ett tag tills jag och Josefin tröttnade på kylan och tog bussen hem till mig, märkte att Jonas och Marcus stod kvar.. Hehe.. Hemma hos mig satt vi och pratade runt med lite olika människor tills Felix och Dennis kom hit. När dom dragit gjorde jag resten av familjen sällskap framför någon dålig film. Sen dess har jag inte gjort ett skit, great life. Ska tvätta bort sminket, byta om och checka någon rulle. Vi höres. Pussar.


The only thing that keeps me wishing on a wishing star.


Allting börjar om.

Godmorgon guys..

Jag vaknade för en stund sen. Gick ner och åt frukost, amerikanska pannkakor. Damn gott. Nu sitter jag här med världens äckligaste huvudvärk och illamående. Min mobil vägrar starta, greatness. Om någon från intresseklubben råkar se det här och vill anteckna liksom.. Annars har jag ingen aning om vad jag ska göra idag. Med tanke på att jag sovit bort hela dagen och inte mår världsbäst så kanske man borde stanna hemma.. Men jag vill inteeee! Jag vill ut! Ikväll tänker jag träffa någon, oavsett vad. Haha, desperat.


Det bästa 2010.

Kvällar med mina tjejor i början av året.

Finland tillsammans med Julia.

Kvällar med underbara människor.

Västkusten.

Grekland.

Min födelsedag firad av dem bästa.

Nyår!

All I ever knew, only you.

Fan, jag är duktig ju. Jag tvingade pappa göra grönsaker & dipp istället för chips. Haha, det ska man fortsätta med resten av året. Wish me luck! Så grönsaker, dipp & Patrik 1,5 är en rätt bra beskrivning av min kväll. Efter det har jag suttit vid datorn. Yeah, alla barnen hade facebook förutom Siv för hon hade ett liv. Stämmer ju in rätt så bra, haha.. Ska även tillägga att jag tycker att den som kommenterar andra bloggar i mitt namn ska sluta upp med det och skaffa sig ett eget namn :)! Nu ska jag sova. Kyssar!



I lost all control and I need you now.

Livet känns segt som fan idag. Allt går segt, det har tagit två timmar för mig att skriva ett jävla inlägg. Ikväll blir det i alla fall en chillkväll hemma. Det är väl tusen filmer på tv. Underhållning, yey! Först blir det middag. Har ingen aptit alls men jag är hur hungrig som helst!



All I needed for another day


Nyårsafton


Haha, jävla drägg man är på två sista bilderna..

I hit the floor cause that's my plans

Godmorgon och välkommen till 2011, hahaha..

Tänkte berätta lite om min kväll igår.. Nej, men vi åkte hem till en tjej som hette Ida runt sju. Hemma hos henne var vi med massa sköna människor. Dansade, smällde raketer, åt & drack. Tills vi var tvugna att dra ut av någon anledning..? Då blev det mesta knas, jag vet inte riktigt varför men Olle & Jocke hjälpte mig i varje fall. Hehe.. Lite senare åkte vi till Lundskolan där det var galet mycket människor. Trevligt värre. Jag kom hem runt tre eller något sånt. Somnade bums typ. Vaknade för en stund sen, nu väntar duschen. Föööör skönt!

Mitt hjärta, du saknades som fan igår!

RSS 2.0