Brybrybry..!

Har inte gjort mycket alls sedan Felicia åkte härifrån. Sett klart på 'Dear John' som jag började kolla på förut, sedan sett på 'Tusen Gånger Starkare'. Nu eller ikväll vet jag inte riktigt vad som ska hända, vet inte riktigt vad jag vill göra heller. Känner att jag inte har något speciellt att dela med mig av här, så hej då. Typ.
Kände för att bjuda lite på mig själv. Om ni kände för att bry er.

I'll jump infront of a train for you

Fyfan. Jag hatar att sova själv! Speciellt efter igår kväll, detta blev nog världens jobbigaste natt på länge. Nu är jag vaken i alla fall, blev väckt av mamma som kom upp med amerikanska pannkakor. Tyvärr så gjorde inte det mig på bättre humör. Nu ska jag hinna städa och duscha innan Felicia kommer hit. Uppdaterar lite senare folket!

Varför

Skakar, gråter, får ingen luft. Den här tanken dödar mig.

-

Film, jordgubbar, choklad, chips. √
Vi hörs senare ikväll eller imorgon!

För dig gör jag allt.

Jag kom hem för en stund sen, hoppade i min Onepiece på en gång och satte mig vid datorn medans jag väntar på att middagen ska bli klar. Efter det ska jag duscha och sedan träffar jag förhoppningsvis världens bästa igen..! Skulle sitta inte sitta fel med godis just nu heller, hehe..


Söndag

Daaaamn, dålig uppdatering! I fredags var jag i alla fall med Felicia, Robin & Alex. Sedan på kvällen var jag och Felicia hemma hos Alex hela kvällen, ensamma. Haha för roligt! Sedan fick jag vänta en timme själv innan Alex kom hem då vi tittade på film tills vi somnade. Igår var vi hemma hos Felicia med henne, Rasmus, Robin och Josefin. Trevligt, trevligt. Däckade fint efter ett tag när vi kommit hem till Alex igen. Nu har vi varit vakna ett tag, inte gjort så mycket sen dess. Är galet hungrig, hehe.. Vi hörs lite senare, pussar..!

Saknar sommaren waaaay för mycket!

I'm gonna make a change for once in my life

Sitter hemma hos mig med Josefin & Felicia just nu, har packat massa saker till ikväll & imorgon. Vi ska snart tillbaka till skolan då min bebis slutar. Sedan vet jag inte riktigt hur det blir. Men bry på det. Pussar.

Bestaaaavän! :)

Fredag..!


It's only you n' me.

Ska tralla iväg till skolan om några minuter. Blir en helt okej dag, tror jag. Sedan vid halv två säger vi Hej då till skolan för en vecka. Sportlov, för skönt! Har ingen aning om hur uppdateringen blir idag, inte den bästa kanske. För min blogg brukar ju ha så bra uppdatering annars också..! 'Host, host..'

Jag ser ut som en kines, jag vet..

Allt löser sig, i alla fall för ett tag.

Pappa kom precis med en tröja, glass och pengar. Trevligt, haha.. Ska stänga av datorn nu och checka GG tills jag somnar. Som vanligt. Och prata med min älskling. Också som vanligt. Imorgon ska jag till skolan igen, lite ångest sådär. Men sen är det ju sista dagen innan lovet, dagen är kort och efteråt får jag träffa Alex! Och Felicia! Härligt, härligt. Fast det känns mindre kul att jag inte pluggat ett skit till engelskan. Jaja, hörs imorgon. Kyssar


Take my breath away

Ligger hemma i soffan och tittar på barnkanalen. Har inte fått en blund inatt & har ont, så jag stannade hemma från skolan idag. Det kunde varit bättre kan man säga. Håller även på att ladda ner lite filmer, bara sorgliga filmer. Haha, jäkla deppmode jag har.. Nu ska jag duscha, sedan äta något. Ifall det var någon som kände sig för att bry sig lite..

I miss..

-


Timmar blir till dagar

Vaknade för ett tag sen, sedan dess har jag fixat mig och gjort min Musikläxa. Nu har jag fått det gjort i alla fall, duktigt Ronja.. Ska tralla iväg till skolan om ett tag, älska onsdagar! Jag slutar runt halv två då jag ska träffa Alex, greatness. Vi hörssss!

Olivia, Felicia & Moi på min födelsedag, sakna!!

Väntar på bättre tider

Tisdag = plåga! Speciellt denna tisdag, huvudvärk, magont och min hjärna har kunnat fokucera sig på endast en sak. Struntade i sista lektionen, tyvärr. Väntade istället på Felicia i sällskap av Jonas och Alex. Tack älskling för att du finns här för mig! Åkte sedan hem till Jonas med lite människor. Sedan efter ett tag rullade jag och Felicia vidare till jakobsberg. Fick med mig lite saker därifrån. När jag kom hem för ett tag sen överraskade mamma mig med ett nytt skal. Man tackar. Nu ska jag vara extra duktig och plugga, svenska och musik. Riktigt trevligt..
Flashigt värre..!


You've been the only thing that's right in all I've done

Dagen har rullat på som vanligt, nästan. Har precis duschat och ätit middag, och nu borde jag egentligen sitta och skriva om första världskriget vilket jag inte gör.. Är äckligt skoltrött. Men ja, snart är det fredag igen och sedan är det sportlov. Trots att det bara är en vecka och jag inte har ett skit planerat någonstans så är det lika bra det. Whatever. Nu ska jag vara social mot cpungen!


Yes sir.


I think I'm moving but I go nowhere

Drog till Alex imorse, gick till grillen efter ett tag och sedan till sporthallen där några hade match. Gick tillbaka hem till honom sen, mys på högsta grad. Blev tvungen att dra hem sen, åt middag och sen gick jag och mötte Felicia. När jag kom hem efter det pluggade jag faktiskt, för duktig..! Nu väntar sängen om ett tag, imorgon är det ny vecka, nya tag, blabla..

Sakna mitt hår!! Ge mig tillbaka..!

Det bästa jag har

Utan dig skulle jag vara borttappad, du är det bästa som har hänt mig. För din skull kan jag vandra genom eld, trampa på spikmattor, för din skull kan jag dö. Vad som än händer så kommer jag aldrig släppa dig. De dagar jag är nere lyser du alltid upp. Och förlåt om jag tvekat, min kärlek blir större för varje dag som går. Känslan jag får när jag tittar på dig kan ingen ta ifrån mig. Jag älskar dig Alexander Rönnlund!

Ett år sedan.



Idag


And then there were none

Åt på grillen med Felicia och Josefin, åt fan galet mycket. Efter det gick vi hem till mig dit även Alex och Robin kom sen. Dom drog för en stund sen och nu sitter jag här. Ensam.. Har världens ångest för att sova, hatar att sova själv.. Brukar alltid ha min syster, Felicia eller någon, aldrig själv. Buhu, stackars mig.

Awie :)

En ovanlig bild.


Bit by bit, I'm torn apart.

Vaknade rätt tidigt imorse, trött som satan. Var med min älskling tills för någon timma sen då han skulle ha match och jag gick hem. Nu sitter jag här och gör inte speciellt mycket. Väntar på att tiden ska gå helt enkelt. Är jäävligt hungrig men som vanligt finns det inget att äta. Eller i alla fall inte något gott. Thumbs up people!
Haha, man borde skjutas om man är såhär ful..

Och så var det lördag

Slutade halv tolv idag, galet skönt. Drog till grillen med Alex, Robin och Jacob. Sedan kom även Jonas och Rasmus. Sedan gick jag, Alex, Jonas och Rasmus till mig. Checkade 8 mile. Efter det har jag varit med Alex hela tiden tills nu. Har inte så mycket mer att säga än så.. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, skulle egentligen vart med min syster, tjejerna och lite flera. Men eftersom det inte gick så vet jag inte riktigt hur det blir. Måste även följa med familjen till någons födelsedagsfirande. Yey, happytimes..


En bild på dig själv.


-


You brought me to life

Jättetrött på skolan & jättetrött i huvudet. Har lyckats tagit mig igenom dagen på något sätt i alla fall, creds..! När jag kom hem duschade jag och sedan kom mamma hem med pizza. Inte tjockt alls, nej.. Nu ska jag städa rummet, hur fan det ska gå till. Sedan ska jag plugga. Känner på mig att inget av det kommer hända..


...


Show me why this is worth it.

Somnade runt ett inatt, vaknade vid fyra. Tre timmars sömn, great Ronja..! Lär ju somna i skolan. Hur som helst, idag är det torsdag om någon hade missat det. Vilket för min del, betyder att jag har en lång äcklig dag framför mig i skolan. Annars är det bara en dag kvar till helg vilket är skönt. Måste få tag i min syster angående helgen också kom jag på..! Aja, ska leta fram kläder nu. Pussar!


Om stormen kommer är vi två

Sämst uppdatering idag, skyller på min dåliga dag och dåliga humör. Nu sitter jag och pratar med älskling i alla fall, han får mig alltid på bra humör :')! Hur som helst, eftersom alla eller de flesta var i kungsberget idag så har allt varit rätt dött.. Eller, min dag har minst sagt varit död. Kom precis på att jag inte ätit någonting idag heller, förutom godis. Fyfaaaan vad äcklad jag blev nu..! Lovelyness..!


Skriver för mig själv, läs inte.

Varför är det alltid så att man faller ner när man mår som bäst?
Men det var bara en tidsfråga innan det skulle hända igen, och det förvånar mig att det gått så lång tid sen sist. Men nu står vi här igen. Med drickan och hatet, skriken och slagen, smärtan och tårarna. Jag vet att du ser mig som ett misstag, något du skäms över. Men trots allt, är jag verkligen värd det här? Vad jag än gör kommer jag aldrig göra dig stolt. Vi kan låtsas att allt är bra, men vi båda vet sanningen egentligen. Jag är inte tillräckligt.

Jag vet att du försöker, det vet jag. Och det är jag stolt över. Men när du gång på gång misslyckas, och gör som idag blir jag lika besviken och sårad. Att jämt behöva känna sig rädd och misslyckad i din närvaro. Till slut orkar även inte jag längre. Jag har stått ut hittils, nu ger jag upp.

En person som du vill vara med.


Du snurrar min värld

Jag och alex drog till skolan runt nio. Var på någon föreläsning om tinnitus i två timmar, dock så satt jag med musik på högsta volym hela tiden. Duktig chey! Var kvar i skolan ett tag, sedan gick jag, Felicia, Josefin och Olivia till grillen. Kebabtallrik förfan! Nej, vadå fetma? Nu sitter jag hemma med datorn i famnen framför Tvn medans jag väntar på att mamma ska komma hem med något att äta och lite annat. Herregud, jag måste sluta äta så äckligt mycket..


En bild som påminner dig om gamla tider.


Everything I want.



Pappa kom hem med en varsin ros till mig, sis. Sweet..! Åt precis världens godaste middag, är äckligt jävla mätt just nu. Lär vara det resten av veckan också, hehe.. Så nu lär jag väl fastna här vid datorn tills jag ska till min älskling! Typ hej, kan tiden gå lite snabbare kanske..?

Alla hjärtans dag!

Dagen har rullat på, provet gick väl helt okej. När vi hade slutat åkte vi hem till Jesper där Felicia hämtade en snowboard. Sedan gick vi hem till mig där vi sitter just nu. Äter oss feta med våra tjocka godispåsar, tummen upp! Ska duscha om ett tag och äta middag sen ska jag till Alex antar jag. Greatness..!


Don't make me show you how weak you are

Har varit riktigt jävla kass uppdatering i helgen.. Kan ju bero på att jag varit med Alex i princip hela helgen. I fredags var vi i alla fall bara hemma och kollade på film typ, igår firade vi hans lillasyster och idag gjorde vi inte så mycket annat än att äta och vara allmänt sega tills Felicia kom.

Jag och Felicia köpte en varsin fet godispåse och sedan gick vi till sporthallen där Alex hade match. Där satt vi tills Felicia mådde dåligt och jag skulle äta. Nu har jag precis duschat, rakat benen osv. Fräscht. Nu ska no-böckerna fram. Prov imorgon, härliga tider..!


Söndag

Tittade på Beck igår, sen vänner innan vi somnade. Vaknade tidigt idag, har precis ätit och nu sitter jag och geekar framför datorn medans han pluggar. Väntar på att Felicia ska logga in eftersom min mobil är död, men det verkar ju ungen inte fatta.. Ska träffa Felicia lite senare, sedan ikväll blir det plugg i högsta grad. Galet trevligt att man får prov på en måndag och alla hjärtans dag, härligt värre..

Gammaaaaal


You're all I'm asking for.

Ledsen för den dåliga uppdateringen som varit idag, men jag har varit hos Alex hela dagen och firat hans syster som fyller år på tisdag. Härligt, härligt. Vaknade ju galet tidigt idag så helt pigg är man inte just nu precis.. Jaja, jag tänkte bara uppdatera lite sådär. Blir nog inte något mer inlägg ikväll.. Pussar.

Bjuder på denna fina bild ikväääääll.

Du och någon klasskompis.


-

När hon stirrar på dina läppar - Kyss henne

När hon puttar dig eller slår dig - Ta tag i henne och släpp henne inte

När hon börjar svära åt dig - Kyss henne och säg att du älskar henne

När hon är tyst - Fråga vad som står på

När hon ignorerar dig - Ge henne din uppmärksamhet

När hon drar sig ifrån dig - Dra henne tillbaka

När hon ser ut som värst - Säg att hon är vacker

När du ser att hon gråter - Håll om henne och säg ingenting

När du ser henne gå - Smyg upp bakifrån och krama henne

När hon är rädd - Skydda henne

När hon lutar sitt huvud mot din axel - Lyft hennes huvud och kyss henne

När hon tar ditt favoritplagg - Låt henne ta det och sova med det en natt

När hon retar dig - Reta henne tillbaka och få henne att skratta

När hon inte hör av sig - Försäkra dig om att allt är okej

När hon tvivlar på dig - Försvara dig med sanningen

När hon säger att hon tycker om dig - Då gör hon det mer än du kan förstå

När hon tar din hand - Ta hennes hand och lek med hennes fingar

När hon berättar en hemlighet - Håll den hemlig

När hon tittar dig i ögonen - Titta tillbaka och vänd inte bort blicken förrän hon gör det

När hon saknar dig - Är hon sårad på insidan

När du krossar hennes hjärta - Försvinner aldrig den smärtan

När du säger att det är över - Vill hon fortfarande att du ska vara hennes

När hon laddar upp den här texten - Vill hon att du ska läsa den.


Du och jag är självklart

Godmorgon..!
Igår kväll så gjorde vi inte så jättemycket, kollade på äckligaste Beck-filmen. Hehe.. Sitter här som en zombie nu. Helt död, men inte tillräckligt trött för att kunna somna om. Vet inte riktigt vad jag ska göra tills Alex vaknar, vilket är om några år antar jag. Haha.. Får väl geeka framför facebook tills dess. Yes sir.


Svar på kommentar -

Anonym om Tja snöstorm!:
varför dissade ni sofia och inte umgås med henne mer???

Jag kan inte tala för någon annan nu, så jag svarar från mitt perspektiv. Det finns massa anledningar kring det här men dissade Sofia håller jag inte riktigt med om att vi gjorde. Hon kom till skolan en dag och sa inte ett ord till oss, sen dess har det varit så. Och nu ska hon tydligen byta klass. Synd eftersom hon varit den personen jag känt hela mitt liv, en person jag litat på och alltid ställt upp för. Men det har varit knas mellan oss ett bra tag nu och allting varar kanske inte föralltid. Sofia kommer alltid att vara en av mina närmaste vänner pågrund av allt vi gått igenom tillsammans, men jag tror inte vi kommer umgås på samma sätt igen. Man växer ifrån varandra helt enkelt...

Fredag

Slutade runt halv två idag, väntade på Alex i några år. Gick hem till honom med Jonas och Wille, sedan hade dem träning så jag fick sitta och titta. Riktigt roligt.. Vi kom precis hem till Alex, ska väl äta om ett tag tror jag. Sedan vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men aja. Pussar.

Tja snöstorm!

Sitter i skolan just nu, kom hit för inte så jättelänge sen. Sista gången jag gick till skolan när det är sånt här väder, äckligaste jag varit med om på länge.. Det är en kort dag i skolan i alla fall, sedan ikväll blir det tjejerna. Skulle egentligen åkt till min syster och vart där under kvällen men det blev ändringar. Jaja, vi hörs lite senare. Pussar

-

Jag vet inte hur jag ska få dig att förstå eller inse när du vägrar att ta till dig av orden jag säger till dig. Ända sedan du kom in i mitt liv har du varit den enda jag tänkt på, mina tankar kretsar jämt omkring dig. Du är den perfekta killen alla önskar sig. Du har fått mig falla. Så nu ber jag dig att alltid stanna hos mig, alltid vara min. För så länge du vill ha mig är jag din. Du får mig att må bra, du gör mig hel. Med dig vid min sida är jag lycklig, och tanken av att du inte skulle vara här gör mig tårögd. Du är min luft, och utan dig kan jag inte andas. Jag älskar dig mer än någon kan förstå.


Från & med imorgon ska jag

♥ Gå på ALLA lektioner, göra ALLA läxor osv.

♥ Sluta äta godis, chips, glass, läsk, osv. Utan undantag!! Eller min cola klarar jag mig inte utan..

♥ Lära mig att spara pengar, inte slösa bort dem samma dag jag får dem.

♥ Sluta tänka på vad som händer ifall det blir så, osv..

♥ Sluta ta mig själv i sista hand hela tiden.

In your atmosphere

Alex åkte nyss härifrån. Känner mig ensam, haha.. Nejdå, snart kommer cpungen hem, då blir det även middag. Galet hungrig vid det här laget..! Efter det ska jag plugga, plugga och plugga.. Vänta, nämnde jag att jag skulle plugga..? Yes sir. Riktigt rolig torsdagskväll som väntar!


En bild på din vardag.


Medans tiden går..

1. Namn? - Ronja Lundberg.
2. Exakt ålder? - 14 år.
3. Vart bor du? - Stockholm.
4. Bor tillsammans med? - Min familj.
5. Husdjur? - En katt.
6. Färg på ditt hus? - Beiget & vitt (?)
7. När är du född? 20 November 1996.
8. Klass? - 8e.
9. Vilket år tar du studenten? - 2015
10. Något jobb? - Nej
11. När ska du sova ikväll? - När jag känner för det..
13. Duschat idag? - Yes
14. Kramat någon idag? - Yes
15. Pussat någon idag? - Jadå
16. Vad har du ätit? - Inte mycket
17. Dagens klädsel? - Just nu, mjukisbyxor och en tjocktröja.
18. Dagens smink? - Mascara
19. Dagens sötnos? - Alex
20. Dagens roligaste? - Tvn, haha..
21. Har du många vänner? - Ja, tillräckligt.
22. Hur många har du kysst? - Jadu..
23. Vem kramade du senast? - Madre
24. Vem pussade du senast? - Alex
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen vad jag vet.
27. Har du pojk-/flickvän? - Yes, I have!
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Syster
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - ''Haha okej tar en bara, har idrott smsar sen'' Från Alex
30. Vem skickade du senat sms till och vad stod det? - ''När kommer du hem?'' Till pappa
FAVORIT:
31. Film? - Finns flertal.
32. Låt? - I'd rather be with you - Joshua Radin
33. Mat? - Tacos funkar alltid.
34. Dryck? - Cola!
37. Stad? - Stockholm
38. Land? - Grekland
39. Ämne i skolan? - Svenska och engelska är ju det enda jag är bra i så..
40. År? 2011!
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Min älskling!
42. Drickan du drack? - Cola..
43. Gången du spydde? - Kommer inte ihåg..
44. Gången du grät? - Det var väl ett tag sen.
45. Pizzan du åt? - Förra veckan..?
46. Gången du var i göteborg? Har aldrig varit där, heh..
47. Gången du var i stockholm? - Alltid.
48. Gången du var hög? - Alltid lika hög på livet.
49. Personen som såg dig gråta? - Min syster.
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart.
52. Hund eller katt? - Katt!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på humör.
54. Tv-spel eller datorspel? - Inget av det..
55. Singel eller upptagen? - Beror på
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Playahead in my heart.. Haha, eller?
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - Båda är lika patetiska
60. Svart hår eller blondt? - Beror på vem vi pratar om
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakrits? - Choklad♥
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. Coca-Cola eller Fanta? - Cola, always!
VÄRLDSKLASS
66. Pizza eller kebab? - Båda heh..
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? - Leva
ANTAL:
70. Personer du älskar? - För många..
71. Personer du hatar? - Det finns dem jag tycker mindre om, ja.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Många
73. Personer som hatat dig? - Finns säkert några, bryr mig egentligen inte.
74. Glassar du ätit på en dag? - Haha, what?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Blir ett antal detta år.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Brukar bli några per helg, hehe..
77. Piercingar har du? - Förutom öronen så inga.
78. Personer du saknar just nu? Många..
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Två gånger.
VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Min älskling!
81. Ska du träffa imorgon? - Cheyorna!
82. Sjöng du senast för? - Den som lyssnade.
83. Hade du senast en MSN-konversation med? - Jonas.
84. Spelade du tv-spel med senast? - Ingen aning, var ett tag sen.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Haha ohja.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Mamma :')
87. Förtjänar att dö? - Ingen.
89. Vill du sova brevid inatt? - Pälskling
VAD:
90. Gör dig glad? - Mina vänner.
91. Gör dig ledsen? - Falska personer.
92. Vad vill du helst göra nu? - Hehe
93. Önskar du att du slapp göra? - Plugga.
94. Vill du ha nu? - Pengar.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Har inte riktigt tänkt på det, är ett tag kvar.
96. Längtar du till? - Påsklovet.
97. Tycker du om dina betyg? - Dem kunde varit bättre, men dem funkar.
98. Ångrar du i ditt liv? - Finns lite saker.
99. Är det bästa som har hänt dig? - Mina tjejer♥
100. Varför gjorde du detta? - Cause I'm a nolifer.

Gårdagen

Dålig uppdatering blev det igår.. Dagen spenderades i varje fall med Alex, Josefin, Jonas och Rasmus. Vi var väl hos mig för det mesta, sedan grillen, sen hem till mig igen. Sköna killar säger jag bara, haha.. När dom hade dragit satte jag mig och försökte plugga, men det gick ju lagom bra. Somnade tidigt, as usual. Hehe.. Jag vaknade i alla fall för ett tag sen så jag ska väl börja fixa mig strax. Hörs när jag kommer hem idag, pussar.

H
ahaha.. Kan inte sluta skratta..!

Busigt

Just nu sitter jag hemma hos Alex tillsammans med Josefin och Jonas. Fast dem pluggar så jag och Josefin sitter här busar. Vet inte riktigt vad vi ska göra sedan, jag är hungrig i alla fall. Hehe.. Nu ska Josefin få logga in så vi hörs, pussar.


En person du kan berätta allt för.


Tisdag avklarad.

Väntade på Felicia i x antal timmar, haha nej men seg var hon i alla fall. När sötnosen äntligen kom gick vi till vallen där Alex hade träning. Sedan gick hon efter ett tag, och jag satt kvar. Var med Alex ett tag tills jag kom hem för en liten stund sen. Fryser galet mycket så nu väntar sängen med duntäcket, hihi. Blir även några avsnitt Gossip Girl och sen lär jag väl däcka fint. Hörs imorgon, pussar!

All I do is win


Breathing your love

Dagen har rullat på som vanligt, äckligaste provet bara.. Följde med Alex och Jonas sen, och Felicia en stund. Dem åt på Lunden och sen var det väl inte så mycket mer med det. Kom hem för en stund sen, tänkte börja plugga lite men sen kom jag på att jag inte tagit med boken jag behöver så ja, så var det med det. Nu ska jag checka om det finns något att äta, sedan blir det duschen. Pussar!

Gammal bild.

Embarrassing

Jag tycker det är gulligt att du jämt försöker att förstöra för oss, men än så länge är pinsamheten av dig den största skadan som skett. Och om det skulle vara så att du faktiskt skulle lyckas med något, inte speciellt troligt men då vet vi ju alla att det ändå slår tillbaka på dig själv sen.

Någon du tycker är väldigt snäll.


-


Sommar, ja tack!


Förlåt för den dåliga uppdateringen som varit, det ska bättras! Igår var vi i alla fall hos Felicia och småkrökade lite, vaknade med vidrigaste huvudvärken.. Jag och Felicia åkte till hennes mamma, sedan gick vi till Jonas. Hon gick hem efter en stund och jag var kvar där med Jonas, Alex och Elias. Sedan åkte jag och Alex till honom och var där resten av kvällen. Alltid lika mysigt! Jag kom hem för inte så jättelänge sen, nu blir det sängen. Puss



Jag älskar dig.

Är med världens bästa kille just nu, finns seriöst ingen bättre. I mina ögon är du perfekt. Varje gång jag ser dig får du mig att le, mitt hjärta slår ett extra slag. Varje gång du går ifrån mig vill jag ha dig här igen. Du är den enda.


Lördag kväll.

Sitter hemma hos Felicia just nu och äter tacos.. Är sjukt hungrig! Ikväll blir det chill, skulle egentligen vart med Julia och Alexandra, men icke. Men Marcus och hans kompisar skulle kanske komma hit så det blir väl chill i alla fall.. Sedan sover även jag och Josefin här. Hörs lite senare eller imorgon!



How low can you go

Felicia kom hem till mig för några timmar sen, sedan kom även Josefin hit. Vi håller på att fixa oss lite inför kvällen.. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig, P-A-N-I-K! Hur som helst så ska vi åka till Felicia nu, hörs lite senare. Puss!


Bring you back

Jag vaknade för ett tag sen, låg och smsade och checkade Gossip Girl ett tag. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, måste träffa Felicia! Är så jävla glad, hihi.. Jag vet inte riktigt hur det blir ikväll heller, inte världens klaraste planer men fest hoppas vi på i alla fall..!

Älskar dig :')


Bättre sent än aldrig

Kom precis på att jag borde befinna mig någon annanstans än hemma framför datorn just nu..! Men vafan, 'fint folk kommer sent!' Ska skynda mig iväg nu, vi hörs senare! Puss!



Untitled

Skoldagen gick snabbt. Dock så har jag inte varit så jätteduktig idag. Skyller på att det är fredag, hehe.. Efteråt blev det en latte på Waynes och macka på Tasty's med Julia. Tjockisar, jo tack. Fick även ett linne med mig hem, lite impuls sådär. Nu sitter jag och pratar lite med systern min, planerar inför en resa till England väldigt snart förhoppningsvis! Ska börja fixa mig lite och sedan gå till **** träning och vara med honom resten av kvällen. Puss

Fredag..!

Blev en väldigt dålig uppdatering igår, ska bättras..! Satt i alla fall och läste om första världskriget större delen av kvällen. Har nyss vaknat och börjat fixa mig. Börjar klockan åtta idag, jobbigt.. Idag är det i alla fall fredag, yey!


Sometimes when I think of your name..

Felicia kom till mig imorse, sedan gick vi till skolan lite för sent kanske. Dagen rullade på, struntade i sista lektionen och gick och åt istället med Felicia & Julia. Gick tillbaka till skolan och väntade på en viss person. När jag kom hem duschade jag och nu väntar plugg.. Datorn är mer lockande, hehe..

Jag och Felicia imorse.. Fråga mig inte vad jag håller på med, har ingen aning själv..


En dag kvar till fredag!

Godmorgon! Sitter här med lite ångest över vad jag ska ha på mig idag. Är dessutom megatrött eftersom jag var uppe waaay för länge inatt. Skulle inte vara fel att slänga mig i sängen under täcket igen.. Idag väntar i alla fall en vanlig skoldag, as usual. Sedan väntar ännu mera plugg. Vilket jag inte får glömma bort, VIKTIGT Ronja..!

Godnatt

Har precis tagit en dusch, tvättat bort sminket och bytt om. Nu väntar Gossip Girl, cola och ett telfonsamtal! Vi hörs imorgon, pussar!


Vad sägs om att byta kropp?


En person som du saknar



I remember the sound..

Galet hur snabbt dagen gått..! Fick bråttom som fan till bussen imorse, annars var det väldigt chill i skolan. Dock så har jag lämnat So-böckerna i skåpet, skulle behöva plugga eftersom jag har ett prov som väntar på fredag. Jaja, det får bli imorgon.. Åt middag tillsammans med hela familjen för en stund sen, vilket var ett tag sen vi gjorde det. Tycker det är trevligt att min syster och Leo alltid ska lyckas skämma ut mig, hehe.. Nu sitter vi i varje fall och snackar om det mesta mellan himmel och jord. Alltid lika trevligt..!

Onödigt tråkigt.

Jag gillar när.. Allt känns perfekt!
Jag hatar när.. 'Vänner' visar sig vara annorlunda än man trodde.
Jag tycker att.. det vore trevligt med lite saft (a)
Jag vill att.. Att jag ska betyda lika mycket som dem.
När jag är trött.. Kan inget hindra mig från att somna.
När jag är som lyckligast.. Finns det inget jag vill ändra.
Min senaste resa var.. I vintras.
Min senaste födelsedag var.. Nog den bästa på länge!
Min senaste kram var.. Inte så speciell.
Min dåliga vana är.. Att somna när jag inte borde, hehe.
Min bra vana är.. Att jag är morgonpigg, awesome på vardagar.
Låten jag senast lyssnade på.. Får mig att tänka waaay too much.
Något jag tycker verkar tråkigt.. Att fota, haha. Aldrig fattat grejen.
Något jag tycker verkar kul.. Bungy jump!
Något jag skulle vilja göra.. Just nu, festa..!
Något jag skulle vilja ha en andra chans till.. *****r
I mitt senaste inkommande sms.. ''Varför dör du alltid?''
I mitt senaste skickade sms.. ''För att du är seg''
I mitt huvud finns.. Inte mycket fan.
I mitt hjärta finns.. Ett hål
Just nu vill jag..
Ha sommar!
Just nu ska jag.. Göra mig iordning.

Stronger than you

Sitter här och pluggar.. Vilket går alldeles utmärkt när böckerna ligger i väskan och jag sitter fastklistrad framför Tvn och datorn.. Är dessutom waaay för trött för att orka läsa om något som jag egentligen inte bryr mig ett skit om. Jobbigt läge Ronja, jobbigt.


En dagens oufit



En bild som du aldrig lagt upp


Har inget minne av att jag lagt in den här bilden, så ja. Jag och systern min i somras.. Typ, två små grisar, hehe.. (=

Sometimes everything is just perfect.

Hej på er, hoppas ni haft en bra dag vilket jag i varje fall haft. Skoldagen har gått snabbt som, älskar att jag och Felicia drar till Ica och köper kakor medans alla andra har idrott! Hehe.. Fick vänta på Felicia i några år när jag hade slutat, sen åkte vi till donken dit vi även fick med oss Alexandra. Där satt vi i några timmar innan vi gav oss hemåt. Nu är jag hemma och ska strax ta ett bad, myspys. Efter det ska jag plugga, vilket inte är speciellt lockande precis..

Detta är då det jag och Felicia åt.. Haha älska Marcus kommentar
''Kom ni från afrika och fick syn på mat eller?''


Svar på kommentar -

Lina om -:
Har du någon kille du är på g med just nu? vad heter han då, eller gillar du någon just nu? :) Jätte söt blogg! ;)

Ja, jag är på g med någon just nu. Men hans namn tänker jag inte nämna i blogen just nu.. Tackdu! :)

Sara om -:
vem handlar det om, en familjemedlem, vän, gammal kille eller ny kille ? :) föresten jätte bra blogg :)


Det handlar om en kille, mer än så får ni inte veta.. Tackar! :)

*Irriterad*

Är så jävla trött på dig och ditt beteende. Vem är du och vad har du gjort med tjejen som faktiskt hade en insida..? Du verkar inte märka det själv, men det är ingen annan än du som förlorar på det här. För vad tjänar du på att bete dig som du gör? Vad finns det för mening med att skada sina vänner, ljuga och förstöra. Det funkar liksom inte längre, jag vill inte ha en sån människa i min närvaro. Du verkar hata att se andra lyckliga, eftersom att du alltid ska försöka förstöra. Okej, fine. Var så om du vill. Men sen när du ångrar dig så vänta dig inte något speciellt förlåtande för du har ärligt talat fått dina chanser. Och jag vet att jag verkligen inte är den enda som tycker såhär! Så jag säger såhär, behandla dina 'vänner' på ett bättre sätt, var inte så jävla falsk, sluta bete dig som en jävla fjortis, taggar ner på sminket och köp nya kläder..!!

RSS 2.0