Du vet inte vad du har, men om jag drar får du se vad du inte har.


Imorgon är det sista dagen på min prao. Och fy helvete vad skönt! Trots att mina tider är kortare än vanliga skoldagar så går dagarna så mycket segare. Men ja, nu var det i alla fall gjort! Imorgon är det dessutom fredag, och mina älskade vän Julias födelsedag! Sen är det även den 1a april, jag lär ju driva med varenda människa jag träffar på. Hehe..

Så kan det gå när inte haspen är på..


Så här kan det se ut när någon som heter Ronja har en mobil som bara inte får gå sönder. Riktigt trevligt är det här! Jag ser dessutom fram emot att köpa ett nytt glas för ett antal pengar. Skämt åsido hörrni.. Nej men den fungerar ju alldeles utmärkt bara det att det blivit en lite svårare utmaning att se allting så där glasklart. Ha-ha..

Den enda

Jag finner inga ord för vilken underbar människa han är. Han är allt jag vill ha, det enda jag ber om. En minut utan honom känns som en evighet och så fort han går ifrån mig vill honom ha dig här igen. Att ha honom nära, höra hans andetag och känna hur hans hjärta slår. Då han ser in i mina ögon och säger att han älskar mig, det finns ingen bättre känsla. Känslan att sväva på moln, lyckligare än någon annan människa. Han är min livsstyrka, han får mig att orka.

Ända sedan den kvällen då jag träffade honom första gången har han varit den enda som funnits i mitt huvud. Alla mina tankar kretsar kring honom och det är helt omöjligt att kunna koncentrera sig på någonting annat än just han. Han är han som har det ingen annan har, det som får mig att falla lika hårt varje gång han ser på mig. Han känner mig så bra att även om jag säger att jag är okej ser han hur jag gråter inombords, och ska jag vara fullkomligt ärlig, har jag aldrig träffat någon lika perfekt som honom. För det är vad han är, perfekt. Jag kommer aldrig förstå varför någon som han är med någon som mig. En sådan perfektion tillsammans med en helt vanlig, ganska misslyckad person.

Så mycket han påverkar mig, då jag knappt vet ut eller in, då mina lungor tappar luft och mina knän tappar styrka. Helt omedveten är jag den lyckligaste på jorden, och stunden då jag inser det är stunden han lämnar min närvaro. Vad som än händer, kommer han aldrig sluta påverka mig så. För varje gång jag ser honom slår mitt hjärta volter, precis som första gången jag såg honom. Han är som en drog, en drog jag blivit totalt besatt i. Och varje gång vi skiljs åt ställer jag mig frågan ''hur ska jag klara mig?'' Och det gör jag inte, utan honom är jag som en livlös människa. För jag behöver honom, lika mycket som ett hjärta behöver slå. Som en människa behöver syre. Så behöver jag honom. För han är den jag tillhör med. Han är den jag älskar, med hela mitt hjärta.
Han med stort H. Bara Han.

Dem som ser dina tårar genom ditt leende, dem som hör dina skrik fast du är tyst.


Jag har världens bästa vän.


Såg att Felicia lagt upp dessa vackra bilder från i lördags. Nej det är inte sådär jätte vackra, riktigt fula faktiskt men dom bjuds det på. Hehe. Hur som helst så har denna tisdag varit helt okej. Dock så är mina fötter och armar döda nu. Inte lika okej. När jag slutade vid fyra kom mamma och hämtade mig sedan hämtade vi Nicole och sedan åkte vi vidare hem. Nu väntar jag på att middagen ska vara klar. Sedan vid sju ska jag bege mig hem till min älskling. Härligt!


Don't go

Helgen var bra. I lördags var jag hos Felicia med en massa sköna människor. Igår var jag hemma och tog det lugnt tills Alex kom. Dock så slutade inte kvällen sådär jättebra och det blev inte bättre av att gå hem i bara skinnjacka i snöstormen. Annars var allt bra.

Idag vaknade jag, gjorde mig iordning och gick sedan till Alex. Sedan började jag vid elva och slutade fyra. Det kom även två små gullungar vid namn Julia och Alexandra som följde med mig och åt. Nu är jag hemma och ska strax bege mig iväg igen.


Everything is nothing whitout you.


Igår åkte jag och mamma till Sollentuna som sagt. Fick med mig en del saker hem. Tänkte faktiskt visa er dem sakerna imorgon! Sen skjutsade mamma hem mig, Alex kom hit några minuter efteråt och vi kollade på film. Senare gick vi hem till honom och var där resten av kvällen. Imorse vaknade vi rätt tidigt, sedan åt vi våfflor som hans mamma hade gjort. Riktigt gott. Jag kom hem för ett tag sen. Är fixad och klar för att bege mig mot jakobsberg med Felicia. Vi får se hur det blir med uppdateringen resten av dagen och ikväll..!

We're smiling but we're close to tears


Vaknade vid 6.00, gick och la mig igen då jag kände mig svimfärdig och hade huvudvärk. Jag vaknade sedan vid nio igen, låg och tittade på Disney Chanel tills jag somnade om. Nu är jag vaken och ska börja göra mig iordning för att sedan åka till Sollentuna för shopping med mamma. Ska även äta något så jag inte riskerar att svimma där. Det skulla vara lagom jobbigt, hehe.

I'm never beaten, broken, not defeated.


Min älskling kom hit ett tag och muntrade upp mig, som han alltid lyckas med. Han åkte vid halv sex ungefär, då mamma och pappa kom hem med mat. Sedan beställde jag och mamma hem en massa saker. Bland annat en väska som jag velat ha ett bra tag nu. Känns riktigt bra. Nu ska jag titta på 'Letters to Juliet' och äta glass. Greatness!

Låter tystnaden tala för sig själv.

Dubbelring kors - INPUNDENS
Dessa saker kommer att bli mina inom en tid. Är riktigt sugen på sommar, hehe.
Annars så ligger jag hemma med huvudvärk, magont och halsont. Checkar in massa kläder jag vill ha och tittar på Disney Chanel. Ska titta på någon film och äta någonting strax. Knarka alvedon.

Never use someones past against them.


Min blogg känns inte riktigt som den roligaste just nu. Har ingen tid, ork eller lust riktigt.. Idag var jag på min prao från 11.00 till 16.00. När jag hade slutat mötte jag Alex i jakobsberg, sedan åkte vi hem till mig. Tittade på film, åt och myste. Jag har utan tvekan världens bästa pojkvän! Han gick för ett tag sedan. Nu ligger jag i sängen och ska stänga av datorn så fort detta inlägg blir publicerats. Imorgon blir det en tidig morgon för att träffa Felicia och ordna en sak.

En bildlös tisdag..

Dagen har rullat på. Saker har blivit lösta och solen har skinit. Lite trist att jag varit inomhus i stort sett hela dagen. När jag hade slutat åkte jag direkt hem till farmor där det var födelsedagsfirande som gällde. Lite senare åkte vi hem och Felicia kom hit. Vi pratade och checkade in massa hotell i Italien. Taggadbrud_96! När Felicia åkte hem gjorde jag pappa sällskap och, tro det eller ej, tittar på Färjestad - Aik. Dock så byter jag ut hockey mot DH och glass nu. Det känns mer lockande..

Vem sa att ensam är stark? Ensam är svag

Har legat vaken den största delen av natten. Idag börjar jag 11, skönt. Dock så ser jag inte precis fram emot dagen, men ja. Jag blir väl på bättre humör lite senare. Nu ska jag börja göra mig iordning, vi hörs någon gång i livet.


.

''I am just very lonely, and lost''

Vad vill du säga när allting är sagt? Vad vill du känna när någon tagit din makt?

Varför har jag satt mig själv i den här sitsen? Varför sviker jag alla i min omgivning? Varför sviker jag mig själv?

Vi talar inte längre, det finns inget att säga. Ni vill inte ha med mig att göra, och sanningen är att det är mitt fel. Man inser inte vad man har tills man förlorat det. Jag visste vad jag hade. En dag försvann det lite längre bort. Idag finns det inte kvar. Och jag vet vad jag har förlorat. Jag fick en sak som var viktig för mig, och jag avstod från allt annat som var viktigt. I längden vinner man inget på det, det inser jag nu. Och jag inser vem jag är, vem jag har blivit. Jag är någon jag inte vill vara, någon jag föraktade förut. Och jag har den här klumpen i magen, gråten i halsen, tårarna i ögonen. Sanningen gör ont, det gör ännu ondare när man inser vem som skapat den. Den här gången var det jag. Och just nu, hatar jag mig själv.


We’re face to face but we don’t see eye to eye.


Dagen har varit bra. Den har bestått av att springa runt på lagret, packa upp, prissätta, reaprissätta osv. Det var faktiskt rätt roligt. Jobbar dessutom med världens snällaste människor, stort plus. Jag fick sluta vid fyra då jag mötte mamma. Fick med mig en tröja på hemvägen. Trevligt. Nu sitter jag med döda ben och armar. Inte lika trevligt.

Bajs

Ligger hemma med feber som jag haft sedan igår. Hade egentligen planerat en roligare lördagskväll än att bara ligga hemma, men så fick det bli nu. Får hoppas på att jag blir bättre tills imorgon. Men jag har min älskling som underhåller och gör mig glad. Kääärleeeeek.


18 mars 2010.

Skitdag.

I need you more than anything.


Idag hade jag min sista skoldag, sedan lär jag inte sätta min fot i skolan på de två närmaste veckorna. Riktigt skönt! Dock så har jag varit gråtfärdig, haft andningsproblem och haft världens vidrigaste huvudvärk hela dagen. Inte lika skönt. Efter skolan klippte jag mig vilket var ett måste verkligen. Så nu var det gjort. Nu väntar middagen.

Jag behöver hela mig så jag kan ge dig hela mig

Skoldagen rullade på. Jag slutade kvart i två då jag träffade Alex och Robin. Vi var hos Alex ett tag sedan gav vi oss hem till mig då vi även fick med oss Jonas. Sedan fick vi sällskap av Josefin också. Vid fyra åkte jag och Alex till kista, jag fixade med min prao. Jag ser faktiskt fram emot det, så det blir nog bra. Det blev en tripp förbi donken och sen dess har vi varit hemma hos mig. Imorgon är det torsdag, vilken är min sista skoldag på två veckor. På fredag är det reflektionsdag, då jag ska till skolan och redovisa en engelskatext. Nästa vecka börjar praon. Riktigt härligt. Dock så har jag massa prov imorgon som jag inte får missa.. Men ja, nu har jag nog skrivit tillräckligt som ni kan bry er om..

Have you ever done something you can't change? I have..


Bjuder på denna vackra bild som är tagen för någon minut sedan.. Har knappt fått en blund i natt. Känner hur trött jag är egentligen och jag blir inte förvånad om jag lyckas somna på någon lektion idag. Jag ska hur som helst börja tralla iväg mot skolan om ett tag. Viktig information för er som läser.. Eller inte, hehe.

"do you know why I am totally inlove with this song?", "no..", "because it reminds me of you".

Större delen av dagen har jag tillbringat i skolan. Började kvart i tio med engelska, slutade klockan fyra med hemkunskap. Sen var det en rad andra lektioner däremellan. Följde med Alex och Jonas en stund när jag hade slutat. Sedan var det träning som gällde. Nu har jag duschat och väntar på middag. Mer än så hade jag inte att säga, riktigt tråkig blogg var det här.


I varje andetag

Han är killen med det perfekta leendet. Han som får leendet att stanna. Han är den som får mig att tappa andan av en enda beröring. Han som konstant finns i mitt huvud. Han som får mina knän att vika sig varje gång hans röst hörs. Han som får mig att sväva på moln genom att säga att han älskar mig. Han som är den enda.

Varje gång han tittar åt mitt håll faller jag alltid ner till marken lika hårt som första gången. När han ser in i mina ögon får han mitt hjärta att slå volter, det slår så hårt att vem som helst kan höra det. Hans kärlek är som en drog, och jag är besatt. Jag kommer alltid minnas varje ögonblick tillsammans med honom, jag kommer alltid minnas honom. I varje andetag kommer han finnas där. Jag kommer alltid älska honom. Älska honom mer än någonting annat. För Han är den enda.

You make everything look perfect


Alltså.. Jag och bra uppdatering fungerar inte sådär jättebra ihop. Ska försöka bättra mig på den delen. Just nu sitter jag och väntar på att Nicole och Leo ska komma hem så vi kan äta middag. Sedan ska jag bege mig hem till världens bästa pojkvän. Därav blir nog inte uppdateringen så bra ikväll heller. Imorgon ändrar vi på det! I promise!


Because it's worth it.

Har suttit hela kvällen och skrivit om första världskriget & västfronten och det där. Ni har ingen aning om vilken lättnad det är att äntligen vara klar. Dock så förväntar jag mig inte världens bästa betyg på detta, men det återstår att se. Nu ska jag byta om, tvätta bort sminket osv. Sedan väntar sängen, några avsnitt GG och prata med världens bästa. Standarden!

Moi & Julia med våra lyckade muffins i måndags.. Vi undviker att titta på mitt face va?


Alex är kungen


Sakna..
Sitter hemma hos Jonas just nu med Alex. Dom tittar på någon match och jag sitter här. Riktigt sociala.. Haha. Vi åkte iallafall till Lunden efter skolan, dom åt och sen gick vi hit. Ska hem om ett tag, skriva en uppsats om första världskriget. Riktigt lockande.. 


Wednesday.

Godmorgon världen. Idag är det onsdag om någon hade missat det.. Morgonen har varit chill som satan, jag ska börja rulla iväg mot skolan om en stund. Det är en kort dag som väntar, skönt det. Nu ska det sista ordnas innan jag sticker iväg. Uppdaterar när jag har tid, pussar!

The smile on your face make my mind go away

Riktigt dålig chey på att blogga har vi här.. Skyller på att jag.. Är dålig helt enkelt, haha.. Nej men, nu har skolan börjat igen i alla fall. Tråkigt men sant. Men om två veckor så är det prao igen. Vi klarar oss tills dess va?

Idag har jag i alla fall varit i skolan som rullade på galet snabbt. Sedan var jag med Alex och Jonas ett tag, sedan hämtade mamma mig och vi rullade mot jakobsberg för att köpa lite saker. Sedan skjutsade hon hem mig. Nu står jag här ensam hemma och ska försöka göra mat. Eh, jag fattar inte.. Det lär sluta med att något börjar brinna.

För söt..


Some just want everything
But everything means nothing
If I ain't got you


-



The reason is you.

Jag vaknade runt tolv idag, vilket aldrig brukar hända mig. Jag brukar alltid vara den som vaknar vid åtta, hehe. Sedan dess har jag inte gjort mycket, stirrat på so-böckerna som jag borde öppna och plugga lite. Dock så vet jag att det inte kommer hända förrän dagen innan allt ska vara inlämnat.. Idag eller rättare sagt ikväll ska jag antagligen träffa Jassi, Adam, Jonas och Filip. Annars får vi se hur det blir.


Catch the day, make it stay, never let it go away.

Hem ifrån Sollentuna fick två tröjor och lite smycken följa med mig hem. Åkte även förbi Outlet en sväng. Mer än så var det inte. Nu sitter jag hemma utan några planer för kvällen. Skulle sitta fint med en hemmakväll efter den lilla sömn jag fick inatt.


Dålig uppdatering.

Uppdateringen har legat på noll den här veckan. Besökarna är kvar i vilket fall som helst, så att så hemskt är det inte. Det har hänt mer eller mindre sedan jag skrev här sist, känner inte för att jag behöver berätta om varenda detalj från varje dag. Men mitt lov har varit riktigt bra hittils i alla fall! Jag ska när som helst sätta mig i bilen och åka mot Sollentuna med mamma, shopping & mat står på tur. Hörs antagligen när jag kommer hem. Puss.


RSS 2.0